-Muszę już iść numer masz. Prześle ci jutro mój adres przyjedz do mnie.-przytuliłam się jeszcze raz do chłopaka i pobiegłam do loczka.
*Prov .Kuba*
Brunetka przestała rozmawiać z chłopakiem i podbiegła do mnie.
-Możemy iść-oznajmiła-Gdzie chłopcy?
-Poszli już na salę-powiedziałem w stronę dziewczyny-Kim on był?
-Stary przyjaciel-powiedziała i uśmiechnęła się
-Nie wygląda na zbyt przyjaznego.-Nie chciałem mówić brunetce ,że znam tego typa z widzenia. Często przesiadywał z tyłu galerii handlowej palił i ćpał.-Nie jest dla ciebie odpowiedni.-oznajmiłem i powoli ruszyłem w stronę sali kinowej kiedy ciemnooka złapała mnie za rękę.
-Nie będziesz mi mówił kto jest dla mnie odpowiedni a kto nie.-Wysyczała w moja stronę i szybkim krokiem ruszyła w stronę wyjścia. Stałem w miejscu z niedowierzaniem.
*Prov. Natalia*
Mój telefon zaczął dzwonić jednak ja nie miała ochoty na rozmowy więc rozesłałam zespołowi wiadomości żeby nie martwili się o mnie i nie szukali. Zadowolona z postawienia się Kubie zadzwoniłam do Kacpra.
-hejka masz teraz czas?-spytałam
-Jasne -odpowiedział głos w słuchawce.
-To co idziemy do parku?-spytałam chłopaka.
-Tak, 15 obok wejścia .Papa
Ciemnowłosy rozłączył się a ja udałam się do łazienki w galerii handlowej. Uczesałam włosy i spięłam je w niechlujnego koka. Poprawiłam rzęsy i wyszłam z łazienki kierując się w stronę parku gdzie za lada moment mial pojawić się chłopak.
*Prov. Mati*
Czekaliśmy na sali kinowej. Nigdzie nie było śladu ani Kuby ani Natalii.Światła zgasły a w półmroku zauważyłem sylwetkę chłopaka. Prawie od razu zorientowałem się ,że był to Jakub.
-Idźcie jej szukać-oznajmił wkurwiony-ja nie zamierzam-dodał i opadł na fotel.
-Zadzwonię do niej -powiedziałem do chłopaków. Poczekałem chwilę ale moja "siostra" nie odebrała. Chciałem zablokować telefon kiedy przyszła wiadomość.
-Widzieliście-spytałem chłopaków
-Co?-odezwał się Tomek
-Wiadomość od niej-szybko wziął telefon i przeczytał wiadomość .-Idziemy jej szukać. Kuba coś ty jej zrobił-spytał z wyrzutem i zbiegł na dół sali.
*Prov. Kacper*
Umówiłem się z Natalią w parku. Jednak to tylko wymówka. Dzisiaj jest tylko jeden cel. Chcę ją mieć tylko dla siebie. Jeśli nie dobrowolnie to z przymusu.
******************************
Hejka
Nawet nie wiecie jak się cieszę wbiło nam 1000 wyświetleń.
Dziękuję wam za wszystko. Kolejny rozdział niebawem się pojawi.
CZYTASZ
To tylko zakład
FanfictionCzworo chłopaków założyło się o przypadkową dziewczynę z koncertu. Kto pierwszy ją poderwie będzie miał do niej wyłączne prawo.Który z chłopaków rozkocha w sobie dziewczynę?