Janja és Jasiri - 3.rész - Jasiri bajban

143 9 0
                                    

Jasiri szemszöge:
Ma kivételesen későn értem a vulkánhoz, ugyanis feltartottak. Na mindegy az a lényeg, hogy itt vagyok. Nézzük mit terveznek Zordonék.

Janja szemszöge:
- Nézd már Jasiri is kémkedik Zordonék után. - mondta megint magának.
- Úristen mit csinálok? Már megint magamban beszélek.
Inkább folytatta tovább amit az utóbbi időben csinált. Kémkedett, csak most kivételesen Jasiri után.
Ekkor valami furcsát vett észre Jasiri mögött. Ugyanis míg Jasiri egy sziklafalról szemlélte a dolgokat, addig Janja egy kissé magasabb szikláról nézett le.

Jasiri szemszöge:
Még mindig semmi. Hát ma se fognak támadni. - gondoltam magamban.
Na mindegy. Ekkor megfordultam és elindultam hazafelé. Nem jutottam messze ugyanis elém három sakál ugrott mögém pedig két hiéna.
Na basszus. Velük nem bírok el egyedül.
Ekkor nekem támadtak szerencsére ki tudtam térni előlük, de egy szerencsétlen pillanatban az egyik sakál megharapta a hátsó lábamat.
Aúú! - vonyítottam fel.
Futásnak eredtem, de elég nehéznek bizonyult mert a lábam nagyon fájt.
Amennyire tudtam szaladtam. Azt se tudtam, hogy merre megyek csak próbáltam menekülni. Az üldözőim hangja egyre közelebbről hallatszott. Már már feladtam a reményt hogy lehagyjam őket. Ám ekkor észrevettem a kanyar mögött egy barlangot ahová könnyedén eltudtam bújni. Mivel nem láttam más lehetőséget be bújtam oda.

Janja szemszöge:
Futottam Jasiri felé, akit eközben megharaptak. Épp befordult egy kanyarban, ami mellett egy kis barlang található. Mivel üldözői szem elől vesztették Jasirit, elkezdték őt szag alapján keresni.
- Valamit tennem kell. - gondoltam magamban.
Ekkor arra lettem figyelmes, hogy a két hiéna kiszagolta Jasiri búvóhelyét.
Már a bejárat előtt voltak amikor felfedtem magam és neki ugrottam az egyik hiénának akit sikerült a sziklafalnak löknöm. A másikat pedig egy csapással a földre nyomtam. Ekkor az egyik sakál oldalba lökött, amitől elestem. Mikor felálltam már két sakál volt mellettem és támadni kezdtek. Gyorsan kitértem a támadásuk elől és leütöttem az egyiket míg a másik lábába haraptam. Ekkor a harmadik sakál megharapta a torkomat, amiből azonnal vér buggyant elő. Őt leütöttem a mancsommal amitől elengedte a torkom, majd a földre küldtem egy rúgással. Az utolsó hiéna már nem mert ellenem támadni inkább eliszkolt. Így tett a többi is. A torkom még mindig vérzett viszont a seb nem volt mély így nem volt veszélyes a seb.

Jasiri szemszöge:
Lépteket hallottam.
Jajj ne, megtaláltak! - gondoltam magamban.
Ám ekkor egy ismerős hangra lettem figyelmes, de nem tudtam hová tenni.
Majd morgást és harc hangját hallottam. Mivel nem nagyon tudnék így harcolni, inkább a búvóhelyemen maradtam. Aztán egyszer csak csend lett, majd lépteket hallottam.
Vicsorogva kieresztettem karmaimat, majd...

Történetek Büszke Birtokról - Janja x JasiriTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon