Janja szemszöge:
Óvatosan a barlang felé lépdeltem, majd benéztem. Ekkor Jasiri megütötte a fejem a jobb mancsával.
- Janja??- kérdezte meglepetten.
- Mit akarsz? - mordult rám.
- Héé, lehetnél kicsit kedvesebb a megmentőddel. - rivalltam rá. Majd megdörzsöltem az arcomat a mancsommal.
- Ezt fájt.
- Öh bocs...mit keresel itt? - mondta lágyabban.
- Jól vagy? - kérdeztem tőle.
Csak bólintott.
- Jó, akkor gyere sietnünk kell, bármikor vissza jöhetnek és hozhatnak erősítést!
Ezután ki kémleltem a barlangból és jeleztem neki hogy jöjjön ki.
Nagy nehezen kisétált.
- Öö hát ez így nem lesz jó...sietnünk kéne.
- Mégis hová? - kérdezte.
- Hát gondolom nem akarsz itt maradni szóval minél messzebb innen. A közelben van egy barlang. Ott biztonságos és elbújhatunk.
- Akkor mutasd az irányt! - mondta.
- Jó gyere erre lesz.
Elindultam majd húsz lépés után vissza néztem, Jasiri mindeközben két lépést is alig tett meg. Három lábon bicegett el hozzám, ami ha belegondolok elég viccesen nézett ki.
- Ez így nem lesz jó! Alig tudsz rá állni a lábadra! És bármikor vissza jöhetnek a sakálok, nem bírok el mindegyikkel!
- Jó de nem tudok gyorsabban menni. Nagyon fáj és alig tudok rá állni. Nem kellett volna erőltettnem mikor futottam a sakálok elől.
- Nem kellett volna hogy megharapjanak. - viccelődtem.
Erre csak egy rossz pillantást kaptam válaszul.
Sóhajtottam egy nagyot és oda sétáltam mellé...
- Ez eléggé kínos...de nincs jobb ötletem.Jasiri szemszöge:
- Ez eléggé kínos...de nincs jobb ötletem. - mondta Janja egy nagy sóhaj kíséretében, majd lefeküdt előttem.
- Ő mégis mit akarsz, hogy mit csináljak?
- Szállj fel a hátamra én pedig elviszlek a barlangomig. - mondta enyhén elpirulva.
- Neeem... arról szó sem lehet... - fordultam el tőle.
- Jó, ha neked az kell, hogy megtaláljanak téged és elvigyenek, akkor viszlát. - mondta Janja.
Ekkor beadtam a derekam.
- Jó legyen. - sóhajtottam, majd felszálltam a még mindig fekvő Janja hátára. Ettől a mozdulat sortól mind a ketten elpirultunk. A két mellső lábam a nyaka köré fontam és elindultunk.
YOU ARE READING
Történetek Büszke Birtokról - Janja x Jasiri
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. Maguk a történések a masodik évad után kezdődnek. A történetek Janjáról és Jasiriről fognak szólni. Jó olvasást kívánok!