Janja és Jasiri - 6.rész - Az éjszaka

128 7 0
                                    

Janja szemszöge:
Miután Jasiri végzett elment lefeküdni.
Én még körbe kémleltem a tájat mégegyszer, majd én is bementem a barlangba. Lefeküdtem a barlang másik végébe.
Éjfél felé járhatott mikor felébredtem.
Nem tudtam aludni ugyanis a nyakamon lévő sebek nagyon fájtak. És sehogy se tudtam úgy feküdni hogy kényelmes lett volna. Inkább felálltam és kisétáltam. Jasiri még mindig aludt.
Kiültem a vízesés elé és az eget kémleltem. A sok csillag kábulatba ejtett. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de lépteket hallottam magam mögül.
Jasiri volt az. Szótlanul mellém sétált és ő is az eget kezdte kémlelni.
- Szépek! - szólaltam meg egy idő után.
- Azok. - válaszolta majd egymásra néztünk.
- Nem tudsz aludni? - kérdezte.
- Nem igazán. - feleltem, majd rámutattam a sebeimre.
- Sajnálom...De talán segíthetek. - mondta egy kicsit félénken.
- Mire gondolsz?
Ekkor oda jött hozzám és megszólalt.
- Mutasd! - mondta enyhén elpirulva.
Én is elpirultam, de nem ellenkeztem.
Felemeltem a fejem, hogy jobban lássa a sebeimet.
Kis habozás után elkezdte nyalogatni a sebeimet. Olyan óvatosan csinálta amennyire csak tudta, a puha nyelvével végig nyaldosta a sebeimet, hogy megtisztítsa őket. Beleborzongtam ebbe. Mikor végzett, odébb húzódott.
- Köszönöm. - feleltem enyhén.
- Szívesen. - suttogta.
- Talán menjünk vissza aludni. - mondtam.
Ő csak bólintott majd elindultunk.
Vissza mentünk a saját helyeinkre és mind a ketten szinte azonnal el aludtunk.

Történetek Büszke Birtokról - Janja x JasiriDonde viven las historias. Descúbrelo ahora