În săptămâna care urmă, Tenebra nu ii mai bântuiră gândurile Emmei. Rocky știa ca trebuia sa o omoare, sau sa o elimine - acel cuvant ii dadea cosmaruri baiatului - dar încerca să tragă de timp ca să găsească o cale de negociere cu fantoma. Timpul devenise mai liniștit pentru Emma, dar pentru Rocky, in niciun caz!
In ziua următoare, pe opt ianuarie, era sărbătorirea Emmei. Aceasta era foarte entuziasmata ca împlinea optsprezece ani și ca putea sa își ia carnet de conducere, dar spera sa nu aibă parte de nicio petrecere... Nu ii placuse niciodata agitatia de ziua ei de nastere, dar era constienta ca devenea adult si ca familia ei, cel mai probabil, avea de gand sa o sarbatoreasca cu o petrecere. Emma spera la o adunare cat mai mica...
Acum, Emma stătea în camera ei, bucurându-se de liniștea de vineri după-amiaza și fredona usor printre buze o melodie. Kendra și Stan erau plecati la spital, ca să facă o ecografie a bebelușului, iar frații Emmei stăteau în camerele lor, jucandu-se sau vorbind despre diversele intamplari de la gradinita.
Emma îi sunase pe Agnes și Dylan, sa ii întrebe dacă vin pe la ea, dar aceștia i-au spus foarte pe scurt ca trebuiau sa plece undeva. Prietena lor insistase, voind sa mearga cu ei, poate ar fi putut sa fie de ajutor, dar cei doi fusesera foarte pe graba, iar discutia se incheiase repede. Emma era sigura ca graba prietenilor ei avea legatura cu ziua ei de nastere, dar tacuse. Un zambet ca de copil i se intiparise pe chip.
Emma se întinse usor pe tot patul, închizând ochii. Isi puse mainile pe plapuma, intinse si trase aer adanc in piept. Simți aerul de sfârșit de iarna pe fata, care se unduia dinspre geam și făcea perdelele sa se induiasca precum valurile oceanului.
După câteva minute de liniște, în care Emma aproape adormise, simți ceva cald deasupra ei. Își deschise ușor ochii și îl văzu pe Rocky, care ii apasa abdomenul cu al lui, iar corpul ii era atât de cald... Zeci de fiori se creau pe spatele fetei in timp ce Rocky se lasa peste ea, lipindu-si coatele de plapuma. Chipurile lor erau foarte aproape, iar Emma isi putea vedea reflexia in ochii lui cristalini. Inima i-o lua la goana, fiind cuprinsa de fericire!
Emma zâmbi și își încolăci bratele peste spatelui lui. Rocky își puse genunchiul între picioarele ei și se apleca bland cu buzele spre chipul fetei. Emma îl sărută delicat, iar Rocky ii mângâie curbura bărbiei cu doua degete. Apoi, mana lui ii cobori pe gat, ajungand chiar deasupra claviculei ei. Emma se incorda putin, dar ofta usor, in timp ce Rocky o saruta apasat pe gat, starnindu-i fiori pe toata suprafata pielii. Rocky zambi misterios, atingandu-si buzele de ale ei.
- Nu stii sa bați la ușa, Rodes? murmura Emma, roșie în obraji.
- Am nevoie? Ma cunoști mai bine de atat, Față-de-păpușă... surase Rocky si o saruta iar. Emma ii mangaie pieptul, facand inima baiatului sa tresara.
- Cum...? se mira Emma în joacă. Doar ne știm de două luni...
- Hm... făcu Rocky, amuzat. Ce zi a fost aia... Îmi aduc aminte ca voiai sa ma bați...
Emma ii cuprinse ceafa cu palmele si îl trase si mai mult spre ea, iar Rocky își strecura mâinile sub spatele ei. Aceasta fu ridicata inspre Rocky și el își plimba mâinile pe toată curbura spatelui ei. Emma ii zâmbi cu un fel de foame în priviri și simți un val de adrenalina cum o străbatea. Rocky ii facu cu ochiul, lucru care ii provoca Emmei un val de rusine, dar si de bucurie. Se sarutara puternic, de parca ar fi vrut sa isi manance buzele. Rocky isi muta mainile spre soldurile ei, inca sustinand-o, lipita de el. Ea ii musca usor buza de jos.
- Încă vreau, șopti Emma și îl sărută iar, de data asta mai prelung. Dar trebuie sa recunoști ca sunt sexy când sunt nervoasă...
Vorbele ei erau slabe, niste soapte intrerupte de guri mari de aer. Rocky isi asezase mâinile pe baza spatelui ei și Emma trase aer adânc în piept. Acesta o săruta pe gat și Emmei ii scăpă un mic oftat.
CITEȘTI
Vampirii din Lost Hills (Volumul 1-Sufletul tenebrelor)
مصاص دماءTenebrele au încetat demult sa mai bântuie străzile din Lost Hills. Incidentul problema a fost acum șaptesprezece ani. Emma Dranov este o adolescenta oarecare. Sau, cel puțin, asa crede ea. Asa a crezut dintotdeauna. Pana într-o seara în care ar fi...