Pohed Ellie- psáno normalně
Pohled Caysie- psáno křivěPohled Ellie
Šly jsme spát. Ani jsem jí nechtěla vyprávět tu hrůzu, co se mi zdála.
Pořád na to musím myslet.Na to stvoření. Na ty jeho červené krvavé oči.
Nemůžu spát. Už jsou 3 hodiny ráno a já pořád nezavřela oči. Bojím se, že to přijde už dnes. Musím to Caysie říct, hned co se vzbudí.
Pohled Caysie
"Oahaammm...,, probudila jsem se v 5 hodin ráno. " Caysie! Potřebuju ti něco říct,, vyletěla na mě Ellie, hned jak jsem si sedla na posteli. " Co? Povídej,, vím co se dnes v jednu stalo. Jak se třásla, mlátila sebou o zem a naříkala. Nechci to zažít znova.Pohled Ellie
Vyprávěla jsem jí celý ten sen. Když v tom, někdo zaklepal na dveře, od našeho pokoje. Zase jsem měla ten divný pocit, jako v tich snech. Šla jsem ke dveřím a koukla jsem se kukátkem ven na chotbu. Nikdo tam nebyl, jen ta hnusná béžová chotba s popraskanými zdmi. " Kdo tam je?,, zeptala se mě Caysie. " Nikdo...nikdo tam není,, řekla jsem. Snažila jsem se znít co nejvíce v klidu. Ale v klidu, jsem rozhodně nebyla.Zase jsem měla pocit, přítomnosti té stvůry. " Pojď, jdeme to prozkoumat,, navrhla Caysie. " Nevím, jestly je to zrovna dobrý nápad,,. " Proč?,, zeptala se Caysie a svírala v ruce nůž, který si vyndala z batohu. " Protože, zas cítím přitomnost té stvůry,, přiznala jsem. Nechci, aby se Caysie něco stalo. " Aha...tak ho jdeme zničit, jednou pro vždy!,, řekla Caysie a otevřela dveře. " Počkej, nůž stačit nebude,, řekla jsem a vtáhla jí zpátky do pokoje. " Tak co teda navrhuješ?,, zeptala se.
Caysie a já chodíme už od 1. Semestru na beseball. " Co takhle...,, namířila jsem svůl pohled na dvě pálky, které byly opřené o skřínku. " All right, tak to by šlo. Ale raději si vezmu i ten nůž, víš aby jsme ho pak mohly zabít definitivně,, řekla Caysie a vzala si svou baseballovou pálku. Její baseballová pálka vypadá nějak takhle:
S nápisem " GOOD NIGHT,, moc se mi líbí. Ta moje je, obyčejná modrá.
Vzaly jsme si pálky pevně do rukou a vyrazily. Dneska ve škole nikdo nebude, všichni jely na výlet. A mi s Caysie nechtěly.Pohled Caysie
Ellie mě čím dál víc překvapuje. Ne, že by ho chtěla zabít rychle. Ale ona ho chce umlátit baseballkou. Dobře, nemám s tím problém. Jsem ale pořád nějaká špatná s toho, co se Ellie zdálo.
Nechci umřít, a už vůbec nechci, aby měla Ellie traumata z toho, že vyděla mě rozřezanou.
Fuuuj!Pomalu jsme našlapávali a šly jsme pomalu do sklepa. " Tady byli předtím ty děti. Ještě tomu můžeme zabránit.,, zamlčela se. " Co se děje?,, zeptala jsem se. Vypadala jakoby zahlédla ducha.
" Já...zase cítím jeho přítomnost. Ale tentokrát, je to hodně...hodně blízko,, řekla. V tu chvíly jsem na zátylku cítila nepříjemný studený vánek. Otočila jsem se a před sebou jsem spatřila ono stvoření, které mi popisovala Ellie.Přesně jak říkala, červené krvavé oči, kosti potažené kůží, z huby teče krev a pařáty na každém hubeném prstu.
Než se to stvoření pokusilo něco udělat, trefila jsem ho svou ,, Harlie Quin,, pálkou. To stvoření se rozplinulo ve vánku.Pohled Ellie
Caysie máchla za mnou pálkou. " Co se děje? Chtěla jsi mě praštit?,, vyjela jsem na ní. Ona mi zakryla pusu rukou a dala si ukazováček na pusu. " Hohe?,, zabručela jsem. " Bylo tady...to stvoření bylo tady,, řekla a odložila svou ruku z mí pusy." Není to mrtví, to jsem si jistá,, řekla. Taky vím, že to není mrtvé. Kdyby bylo tam lehké to zabít, myslím si, že bych to dávno zabila, ještě když jsem chodila na základku.
" Musíme zabránit tomu, co se stalo v tom snu. Nechci aby tolik nevinných dětí zemřelo.,, řekla.
Coo? Ono jí nezáleží na sebe sama. Ale jí záleží na 200 dětí v této škole více než na sobě? Holka, ty máš menší sebevědomí než Rei.Pohled Caysie
Musíme to říct panu řediteli. Tohle se nesmí stát. Ellie na mě nechápavě kouká. Proč? Jen jsem řekla že nechci aby děti v této škole umřeli. Jak jí to mám říct, když anglicky neumí. Mám jí to snad říct japoncky, nebo francouzky?Bouchli dveře. A jsme v háji!! Otočila jsem se zpátky na Ellie. Něco mě silně udeřilo do hlavy a než jsem sladla do kómatu, slyšela jsem Elliin hlas " Neee! Caysie!,, pak se mi před očima rozlila tma.
Takže tohle je konec 5 části BUDOUCNOST VE SNECH. Toto byla delší kapitola, ale doufám že vám to nevadí. Moc vám děkuju za 30 přečtení a za hvězdičky. Opravdu si toho vážím.
Čarovný den přeji😊
ČTEŠ
BUDOUCNOST VE SNECH
HororEllie Smisová je obyčejná holka s normálním životem. Když ale jedné noci se jí zdál divný sen...a pak další a další podivné sny. A její život se v okamžiku změnil...omlovám se za pravopisné chyby. Ellie šla studovat na univerzitu do Michidenu. Její...