Bölüm Şarkısı: Ersay Üner - Yıldızlar
———İçkimin son yudumunu da içip bardağımı masaya bıraktım ve ayağa kalktım. Etrafa bakınıp Orkun'u göremediğimde çıkış kapısına ilerledim.
Kapıdan çıkıp yan tarafa geçtiğimde arkamdan seslenen Deniz'i duydum ve olduğum yerde arkamı döndüm.
"Bunu düşürdün." dediğinde eline baktım. Evden çıkmadan önce bileğime bir fular bağladığım fuları tutuyordu.
"Hiç fark etmedim." deyip elinden aldım fuları. "Sağ ol." deyip gülümsedim.
"Önemli değil." Arkama baktığında yüz ifadesi değişti. "Neyse... sonra görüşürüz." deyip gittiğinde arkamı döndüm. Orkun buraya bakıyordu.
"Ne dedi o sana?" dedi yanına gittiğimde.
"Fularımı düşürmüşüm, onu verdi." dedim elimdeki fuları gösterip. "Bağlasana." dedim ve kolumu uzattım.
Sigarasından bir kere daha çekip yere attı.
Bir şey demeden elimdeki fuları aldığında gülümsedim. Deniz'in ağzını yüzünü dağıtmak istediğini biliyordum ama o da benim buna izin vermeyeceğimi biliyordu.
Fuları bağlayıp elini çektiğinde sırtını duvara yasladı ve tek elini belime koydu. Ben de elimi omzuna koyduğumda yüzümüz birbirine çok yakın duruyordu.
"Özlemişim seni." dedi dudaklarıma bakarak.
"Müstehak sana." dedim gülmemeye çalışarak.
"Hayır neden şimdi şu ortamı bozdun ki?" İkimiz de güldük.
"Yalan mı?" dediğimde birden dudağıma bir öpücük kondurunca şaşkınca duraksadım.
"Değil ama olsun."
Yavaşça ona yaklaştım ve dudaklarına ilerledim. O da bana doğru geldiğinde dudaklarımız buluştu.
Nefesimiz tükenene kadar dudaklarımız birbirinden ayrılmadı.
"Artık Deniz'i kıskanmaktan vazgeç." dedim geri çekildiğimizde.
"Elimde değil." dedi gözlerini kaçırıp. "Gördüğümde damarlarımdan kan çekiliyor resmen."
"Tamam sinir ol, ona bir şey demiyorum ama artık aramıza girmesin. Lütfen." dedim ve omzunda olmayan elimi yanağına koydum.
"Özür dilerim." dedi ve gözlerini kapattı. "O şerefsiz yüzünden çok üzdüm seni. Gözümün önünde üzülmene izin verdim. En çok ben üzmek istemezken yine en çok ben üzdüm."
"Sen değil, ben üzdüm kendimi. Merve'yi söylediği için suçlamıyorum aksine keşke ben söyleseydim sana. Asıl ben özür dilerim." dediğimde gözlerime baktı.
"Seni seviyorum." dedi gülümseyerek. "Biliyorum çok uzun bir zamandır tanışmıyoruz, hatta neredeyse hiç uzun bir zaman olmadı ama bu kısa sürede sen kalbime öyle bir yerleştin ki sanki her zaman oradaymışsın gibi..."
"Zamanın ne önemi var?" dedim gülerek. "Kerem'in partisinde ilk tanıştığımızda senin benim hayatımı değiştireceğini düşünmüştüm. Öyle de oldu zaten."
Bir şey demeden kollarını belime doladığında ben de kollarımı onun boynuna sardım.
"Bu arada Merve adına da özür dilerim. Neyi var, anlamıyorum. Bugün karşımdaki hiç tanımadığım biriydi." dedi ve geri çekildi.
"Nerede o şu an?"
"Evde. Gelmek istemedi, ben de getirmeyecektim zaten. Gelmeye yüzü yok haliyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...