bab1

119 4 2
                                    

            
            Dalam sebuah bilik gelap kedengaran satu suara merayu ingin dibebaskan.

          ''lepaskann aku bangsat! Kau sapa hah?! Dasar pengecut! Klu berani tunjuklahh mukaa kauu!! ''jerit lelaki.

           Tanganya diikat kemas. Seluruh badannya dipenuhi darah. Keadaan yg gelap sukar  untuknya melihat. Nafasnya turun naik menahan marah.

Bukk!!

             Sekali lagi dia ditendang kuat dibahagian perutnya sehinggakan dia tersungkur ke belakang dan tidak berdaya lagi untuk mengeluarkan kata2. Perit.

             ''apa salahh aku? Apa yg kau nak dari aku? '' tanya lelaki itu perlahan. Tangan memegang perut menahan senak.

          Tiba2 rambutnya direntap kuat. Kedengaran satu suara berbisik ditelinganya.

              ''kau sendiri yg kejut harimau yg nyenyak tidur and now kau tanya apa yg aku nak dari kau? ''

           Terbutang matanya mendengar suara tersebut. Yess yg amat digeruni mana2 musuh.
' shit dia dah tahu ' .

           ''aku mintaa maaf. Aku cuma ikut arahan.  Tolongg lepaskan akuu. Pleasee lepaskann! '' ujar lelaki itu ketakutan.

            Dia tersenyum sinis mendengar rayuan tersebut.

           ''bolehh tapi ada satu syarat. Syarat ni sangatt special. And aku x pasti yg kau boleh tunaikan syarat yg aku bagi ni''.

             '' apaa? Apa syarat tu!? Akuu janjii aku akan ikutt semua arahan kauu" jawab lelaki tersebut.

          "kau yakin? "

           GlupLelaki itu menelan air liur kasar. Gerun dohh!

             Dia melepaskan genggaman rambut. Tanganya dibau. Perhhh!! Busuk gilaa!  Dasarr penggotor!.

       Tingg

          Lampu dinyalakan. Jelas kelihatan 'dia'memakai baju serba hitam serta topeng muka yg menutupi mukanya.

          Dia mengelap tanganya mengguna tisu basah. Di dalam hati menyumpah. ' erghh klu bukan sbb hayriee dahh lama aku cincangg kau hidup2!'. Kemudian mencampak tisu tersebut tepat ke muka lelaki itu sambil memandang tajam ke arahnya.

         "apaa apaa syaratt tuu? " tanya lelaki.

             Diaa hanya tersenyum sinis lalu merapatkan muka ke arah lelaki itu.

             "syaratt tuu kau kena bunuh boss kau. Dengan tangan kau sendiri. Boleh? "

           Anak mata nya menikam tepat ke arah anak mata gelap lelaki itu. Dia mengjongket sebelah keningnya menunggu jawapan.

           Jelas peluh banyak mula mengalir keluar dari muka lelaki tersebut. Terasa seram pada saat itu.

             " bo bolehhh"jawabnya sedikitt gagap.

            "kau jgn risau .aku akan pastikan yg kau sembuh sepenuhnya dulu and also kau ad bawah pemerhatian aku. Butt klu kau cuba larikan diri dari misi nii orrr kau terlepas dari semua nii.. "

              Dia mendekatkan lagi mukanya sehingakan dapat merasakn nafas lelaki itu.

           " aku akan buad seluruh keturunan kau hidup dgn penuh ksengsaraan sampai mati. Tu pun Klu kau sayang family kauu or mybe kau just pentingkan diri kau je. That all up to you".

 BLACK OF MAFIA Where stories live. Discover now