Sabah saat 12 sıralarındaydı annemden izin alarak dısarı ciktim arkadaslarimla oturdum derken öykü uyan artık kızım diye bi ses geldi gozlerimi actım ve ruya da oldugumu anladım :D yataktan kalkip yuzumu yikadim kahvaltiya oturdum annem bugun eski bi arkadasinin bodrumdaki evine gitcegimizi soyledi. Tabi bende buna sevindim nede olsa bodrum :D buyuk bi heyecanla odama cikip bavulumu topladim. Icine o kadar cok kiyafet koymusumki fermuari kapanmiyodu. Annem geldi arkamdan kızım 1 aylıgına gitmiyoruz 3 gunlugune gidiyoruz dedi. Ve bir kac kiyafetimi geri cikardim. Makyaj malzemelerimi filan koydum yanima. Neyseki hepimiz hazirdik , bavulumu alıp arabaya dogru yoneldim ve bavulu babama verdim babam bavulu bagaja koydu arabaya bindik hepimiz ve yolculuk baslamisti. Kendimi muziklere birakmistim Demi Lovata dinliyordum. Ve sonra uyuya kalmisim ve annemin kulakligimi cekmesiyle uyandim geldigimizi soyledi. Arabadan indim ve karsimda 15 yaslarinda yakisikli mavi gozlu sari sacli hafif kaslı rampa saclı bi cocuk vardı. Icimden aman tanrım didim bu insansa biz neyiz ?¿ oldugum yerde onu kesiyordum ama o beni fark etmemisti bile elindeki telefonuyla mesajlasmaktan bana bakmamisti bile. Bavulumu aldim elime ve eve dogru yurumeye basladim karsidada ev sahipleri vardi. Onlarla selamlaştım ve bahar teyze emreyi yanina cagirdi. Emre yanımıza geldi ve bahar teyze bizi tanistirdi. Ve sonra eve girdim evleri cok harikaydi evin on tarafinda havuz bile vardıı :O. Icimden OMG dedim .ss . Hepimiz eve girdik sonra . Emre annesinden disari cikmak icin izin istedi bahar teyzede öyküyüde al dedi. Ben zaten bastan kabuldüm :D ikimiz birlikte disari ciktik. Ve beni beklemeden yuruyordu ona yetisemiyordum arkasindan Heyy! Beni beklicekmisin ? diye bagırdım arkasina donup biraz hizli ol dedi. Biraz yurudukten sonra arkadaslarinin yanina vardik. Arkadaslarinin hepsi sosyeteydi heleki kizlar toplam 5 kisiydik sonra biseyler yapmak istediler. Sise cevirmeceye oyununa kadar verdiler siseyi cevirdiler ve batuyla bana geldi batu bana donerek dogrulukmu cesaretlilikmi dedi bende dogruluk dedim. Egosu yuksek aslı zaten senden cesaretlilik gelmez dedi ve bunu hic takmayarak batuya yoneldim batu bana kac kisiyle opustugumu sordu ve bende kimseyle opusmedim dedim. Butun herkez gulmeye basladi ben orda cok utanmistim ve neden utaniyorumki kotu bisey yapmadim. Siseyi alip cevirdim sise asliyla berkeye gelmisti. Berke Asliya dogrulukmu cesaretlilii diye sordu. Asli cesaretlilik dedi. Berke seytani bi gulusle Batuyla öpüş dedi. Aslı batuya donerek onun dudaklarina yapisti karsimda resmen sapıkca bi film vardı gibiydiii. Emre siseyi cevirdi ve benle damlaya geldi bu sefer cesaretlilik dedim damlada ilk gelen cocugu öpüceksin dedi kabul etmekten baska bi carem yoktu. Ayaga kalktim ve caddeye dogru yoneldim. Karsidan gelen bi cocuk kestim. Aslida arkamdan öykü sanslisin kardidan gelen cocuk cok tatli dedi. Gercektende cocuk acayip yakisikliydi. Ama bu biseyi fark etmicekti ilk opucugumu sevdigim bi adam vermek istiyordum boyle sacma bi oyun icin degil. Caddeye dogru bi adım attim ve gelen cocugun yaklasmasini bekledim cocuk iyice yaklasmisti ve yanina dogru yurumeye basladim. Cocuk beni fark ederek kafasini kaldirdi ve bana mas mavi gozleriyle saskinca bakti. Ve bi anda cocugun dudaklarina yapistim tam cekilcekken bana kaslı kollariyla belimden sarilarak öptü kendimi kollarindan cekemedim. Ve cocugu iktirdim yere tükürerek eve dogru kosarak kactım.