1:თავი

203 18 7
                                    

ჯესიკა პარკერი: 20 წლის ახალგაზრდა გოგონა. ლამაზი, მოხდენილი და ცოტა
კონტროლის მოყვარული მოსიყვარულეა და ასევე აგრესიული.

დოქტორი როჯერი პარკერი: ჭკვიანი კაცი. უყვარს თავისი ქალიშვილი მისთვის ბევრს ნიშნავს.

ქალბატონი ემილია პარკერი:
მოსიყვარულე დედა და პასუხისმგებლიანი ცოლი.

ჰარი სტაილსი: სასტიკი და აგრესიული ახალგაზრდა, ასევე ძალიან სიმპატიური, თავის საქმეში პროფესიონალი და წინდახედული.

ბატონი ჯორჯ სტაილსი: კლარკი ფედერალური აგენტი სასტუმრო Auraton მფლობელი მდიდარია, მაგრამ არც ისე.

ქალბატონი სანდრა სტაილსი, მისი მეუღლეა ჯორჯ სტაილსი.
სურს მისი შვილისთვის საუკეთესო.

ქალბატონი სანდრა სტაილსი, მისი მეუღლეა ჯორჯ სტაილსი.
სურს მისი შვილისთვის საუკეთესო.

ქეით სიმფონიონი: ჰარი სტაილსის მეორე ცოლი.

ბატონო როჯერის მეორე ცოლი
მარლენ სტაილსი:
როუზი უკანონო შვილია ჰარი კი კანონიერი ცოლოსგან ყავს?"
_________

1:თავი

ბატონი და ქალბატონი პარკერი არიან. სასტუმრო ოთახში სასმელითა ჩაით და და გამიხილავენ მათი ქალიშვილის ქორწინებას.
-"ემილია, ძვირფასო ჩვენი ქალიშვილი ჯესიკა უკვე ოცი წლის არის, ის ჩვენი ერთადერთი მემკვიდრეა, ის საუკეთესოდ იმსახურებს.
ვფიქრობ, რომ ის უნდა დაოჯახდეს, ის უკვე სრულყოფილ ასაკი არის", - განაცხადა დოქტორმა როჯერ პარკერმა.
-"დიახ, საყვარელო, შენ სრულიად მართალი ხარ, სანამ გვიან არ არის უნდა ოჯახი უნდა შექმნას, ჩვენ თითქმის დავბერდით ვეღარ ვიქნებით მომავალში მის გვერდით ჩვენი სიცოცხლე ხანმოკლეა ... ჩვენ ვხდებით უკვერო, ჩვენი ერთადერთი ქალიშვილის ქორწილს გამოვტოვებთ ეხლა თუ არ გავათხოვებთ ". თქვა ემილიამ.
-"ჩემო ძვირფასო ემილია, მე ვფიქრობ, რომ მართალი ხარ ახალგაზრდები აღარ ვართ."
განაცხადა დოქტორმა როჯემა პარკერმა.
-"ოჰ ძვირფასო გთხოვთ ნება მომეცი მე ვუხელმძღვანელო დიზაინს ეს მეტად საპასუხისმგებლო საქმეა... ეს არის ჩვენი ერთადერთი და საყვარელი ქალიშვილის ქორწილის შესახებ". თქვა ემილია.
-"კარგად კარგი ძვირფასო, შეგიძლია გააკეთო როგორც მოგწონს.
მე ვფიქრობ, რომ ჩემი მეგობარი ბატონი ჯორჯ სტაილსის შვილის ჰარი ჩვენი ლამაზი ქალიშვილისთვის სრულყოფილი არჩევანი იქნებოდა. ის მართლაც ძალიან სიმპათიური და მომხიბლელი ახალგაზრდა, მათ
თვეში 4 ან 5 ათასი დოლარი. აქვთ დარწმუნებული ვარ, რომ ისინი ჩვენს საყვარელ პრინცესას უზრუნველად და ბედნიერად მას შემდეგ,
დოქტორ როკერს საუბარში ჯესიკამ, შეუშალა ხელი რომელიც სასუმრო ოთახში შევიდა.
"არასდროს თქვათ, სიტყვა, სიკვდილს შენ და დედა დისხანს იცოცხლებთ და ჯერ არ მოკვდებით, თქვენ სულ ჩემს ერთად იქნებით ერთად განგრძობთ სიცოვხლეს ეგ აღარ გაიმეოროთ!" თქვა ჯესიკა გულდაწყვეტით.
" ჯესიკა, ჩვენ ძალიან
გვიყვარხარ ". თქვა ემილია.
"მე ძალიან მიყვარხართ დედა და მამა". უთხრა ჯესიკა მათ.
ოჯახი დაჯდა და ჩაის დალევა. დაიწყეს

(სტაილსების ოჯახში)

მეორეს მხრივ, ჰარიც დაქორწინებას აპირებდა.
"ჩემო ძვირფასო შვილო ჰარი, მინდა გითხრათ, რომ შენ უკვე დიდი ხარ. 25წლის ხარ ჩვენ გადავწყვიტეთ რომ უნდა დაქორწინდე ... მე ვფიქრობ, რომ
ერთი, გაცილებით კარგი, გოგონა ავარჩიე ბატონი როჯერის ქალიშვილი ჯესიკა. მე ნამდვილად მომწონს ეს გოგო ის ლამაზი და მოხდენილია. თქვენ ონრნი შეფერებით ერთმანეთ ", - განაცხადა ბატონმა ჯორჯ სტაილსმა.
-მამა მე არსდროს მქინია სურვილი რო დავქორწინებულიყავი ეხლა გამოჩნდა უცებ ვიღაც პატარა გოგო მე არ მინდა მისი მოყვანა ცოლად მე სხვა მიყვარს ის ჩემი ერთადერთი სიყვარულია თუ ცოლის მოყვანას გადავწყვეტ მხოლოდ მას მოვიყვან მე არასდროს მოვიყვან ჯესიკას ცოლად!"
განადა ჰარიმ.
და თავის ოთახში ავიდა და კარები მთელი ძალით მოიჯახუნა
-"მე არ ვიცი, რა უნდა გააკეთოს ამ ბიჭთან." თქვა სანდრა ანერვიულებული ტონით.
-"არ ინერვიულო სანდრა, ჯესიკა დაქორწინება ... ნებისმიერ ფასად !!!! ეს არის ჩემი საბოლოო გადაწყვეტილება და მე არ შევცვლი." თქვა ბატონმა ჯორჯ სტაილსმა.

ჰარი წავიდა თავის ოთახში ჩაწერა ჯულია სიმპსონი:
________________________
15 ნახვაზე სა 5ვოუთზე
დაიდება შემდეგი♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BackWhere stories live. Discover now