Ik sla mijn wekker uit en sta op, ik loop naar beneden en ga wat corbflakes eten. Daar gaan we weer. Een dag vol leed en een grote hel. Ik blijf mezelf aanhouden dat het ooit stopt. Ook al weet ik diep in mijn achterhoofd dat dat niet zo is.. Ik loop weer naar boven en kleed me aan. Ik poets mijn tanden en pleur wat make-up op, ik kam mij krullende haren en loop weer baar beneden. Ik pak mijn schooltas en ik stap op mij fiets naar school. Nee, asjeblieft niet. Laat ze niet bij de poort staan. Maar daar staan ze. Ze kijken me vies aan en roepen; 'Pleeg zelfmoord, niemand mag je!' Zo gaat het elke dag. Ik negeer het en loop naar binnen nadat ik mijn fiets in de fietsenstalling heb neergezet.
*TTRRIIINNNGGG*
Ik loop naar de les en ja hoor. Daar staan ze weer. Ik ga met mijn rug naar de muur zitten en het populaire groepje komt naar me toe. 'Eeh hoer! Waarom zit je hier nog? Je bent hier niet welkom! Niemand mag je! Zelfs als je zelfmoord pleegt zal niemand dat merken!' Waarop ik zeg; 'HOU OP!' Ik loop huilend weg. Ik pak mijn jas eb ik hoor de meisjes achter me lachen, maar het boeit me niet! Niks boeit mij meer! Ik ben gewoon irritant!
---------------------------------------------------
Gelijk het eerste hoofdstuk geschreven! Hoop dat jullie het leuk vinden!x
JE LEEST
i fucking hate you.
ParanormalAnna is een meisje die heel erg gepest word. Maar dan gebeurt er iets..