* Mia.. ce ai pățit? *
* Știi foarte bine. Nu vreau sa te mai văd în viața mea. Mai luat de acolo pentru a-ti satisface plăcerile de psihopat și a mă omora. Arzi în iad .*
*Mia.. Ai visat. Îți jur nu îți voi face nimic. Te iubesc..*
Stai..ce?! A spus cele doua cuvinte. Nu pot sa cred!!@ Cineva mă iubește. Și eu îl iubesc!! Hoo. Doar vrea sa mă aburească.
* De unde pot ști ca nu ai acum un cuțit la spate cu care îmi vei curma viața? Nu pot sa te cred. Știu ce? Eu nu te iubesc. Plimba câinele.*
Josh Pov
Am văzut Cum a plecat de lângă mine. Oare a aflat..? Nu cred. Nu poate afla nimic. Când M-am reîntors din gândurile mele. Ea dispăruse. Trebuie sa merg sa o caut nici nu știe ce periculos e cartierul ăsta.
Mia Pov
De ce am fost idioata și am plecat din singurul loc în care eram în siguranță. O fi zi, dar parcă o umbra mă urmărește. Grăbesc pasul și bătăile inimii. Mă gândea. În continuu la Josh și la Cum ar fi sa sară din tufiș și sa mă ia în brațe. Imposibil. Cred ca l-am rănit prea tare pentru a mai o putea repara ceva. Am ajuns în sfârșit la un container. Poate găsesc ceva de mâncare.
Yach, Yach și iar Yach! Frate , deja s-a inserat.
Corpul începe sa-mi tremure și de frig dar mai mult de frica. Putea sa vina un huligan de la colturi și sa mă lase în container moarta. Mă uit la zidul din fata mea . În loc de o umbra am văzut doua. Aici îmi era sfârșitul. Mă întorc pentru a vedea criminalul..
IMPOSIBIL..!