OB-1

871 22 0
                                    

Umarım beğenirsiniz.

Multimedia Kaan ve Ayda.

*******

Rutin gündemin başladığını gösteren alarmın çalmasıyla sağ gözümü hafiften açmaya çalıştım ve tekrar kapattım ama alarm gözümü kapatmamı istemediğini belli eden ikinci bağırışınıda gerçekleştirince sağ gözümü hafiften tekrardan açtım ve komidinin üstünden telefonumu bulmaya çalıştım sonrasın da telefona dokunmaya başladım tamam dokunmadım resmen telefonu dövdüm

"İtiraf ediyorum ama o da beni sabahın köründe uyandırmaya nasıl cesaret eder." alarm sesi kesildi. İki dakika sonra tekrardan başlayınca artık dayanamadım ve gözlerimi açmak zorunda kaldım.

Bugün bağıran ikinci bir kişi yoktu çünkü o kişi bugün babamla beraber erkenden iş seyahatine gideceklerdi.

Bu arada siz sormadan ben anlatayım babamla annem önceden çok fakirlermiş, annem ile babamın hırsları ve çok çalışkan olmaları sayesinde bugün sayılı zenginlerden biri olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz diye bilirim.

Bu kadar anlatma yeter artık banyoya gitmeliyim. Banyoya girdim suyu ayarladım ve küvetin tıpasını taktım su dolmaya başlayınca duş jelinide döktüm ve baloncuklar yapmaya başladım iyice suyu köpürtünce ve uykumu açınca güzelce banyomu oldum kısa pembe bornozumu giydim alt dolapta bulunan saç kurutma makinesi ile saçlarımı kuruladıktan sonra içeriye geçtim ve okul kıyafetlerimi giydim sonrasında tekrardan banyoya girerek saçıma doğal maşa yaptım kalın kalın buklelerle sonrasında banyodan çıktım.

Kıyafet odama geldim ve orda bulunan okul çantamı aldığım gibi kendi odama geçtim biliyorum kafanız karıştı ama benim odamın içinde hem kıyafet odası hemde banyo var dediğim gibi odama gittim ve komidinin üstünden telefonumu aldığım gibi merdivenlere gittim.

Herkes gibi merdivenlerden inmeyi pek sevmem. Çok zaman alıyor o yüzden korumalıklara oturdum. Tamam diyeceksiniz ki asansörle insene kocaman saray gibi ev ama eğlenceyi severim şimdi asansöre binicem ve aşağı inene kadar aynada kendime bakıp duracağım onun için böyle daha eğlenceli ve daha hızlı oluyor.

Hızlı bir şekilde aşağıya indim mutfağa gidip, kahvaltı hazır mı diye baktım doğru tahmin kahvaltı namına hiçbirşey yok sofrada sonra içerideki masada hazırdır belki diyerek içeriye koştum ama orasına boştu peki bahçe oradadır belki diyerek son bir umut koştum ama oradada yoktu masa bomboştu suratımı astım ve arabama atladım.

Önce pastahaneye gittim börek ve içeçek alıp okula doğru yola koyuldum.

Bu arada diyeceksiniz ki daha liseye gidiyorsun ama nasıl oluyorda araban var hemen sorularınıza cevap veriyorum ocak ayında doğduğum için böyle oluyor yani 18 yaşındayım neyse okulun ilk günü ve ben yine neredeyse geç kalmak üzereyim hemen gaza yükledim tahmin edin kaç dakika sonra okuldayım doğru tahmin iki dakika içerisinde okula gittim.

Okulun kapısının önünde sadece benim park edebileceğim yer olan kısıma gittim ve arabamı park ettim. Bu arada arabamın markası minicupper.

Sabahtan beri hava atmak için yer arıyormuşum gibi oldu ama öyle bir niyetim yok aslında hava atmayıda sevmem sadece olanları anlatmak içindi bunların hepsi.

Okula girdiğimde herkes bir anda bana bakmaya başladı özelliklede Taha itiraf ediyorum yürürken sadece gözümün ucuyla baktım peşimden gelicek mi diye bu arada Taha kim diye soracak olursanız beni seven takıntılı bir çocuğun teki tamam taş çocuk ama sevemedim bir türlü napıyım yani çocuk ne kadar yakışıklı olsada bütün kızlar onun peşinden koşsa da ben onun peşinden koşanlar gibi değilim.

Okuldaki BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin