Not:Diğer kitap çok oy almamıştı inşallah bunda oy patlaması olur
Merhaba ben Mert yoksul bir ailenin çocuğuyum.annem çalışmıyor babam ise terzi terziliktende tabii çok para kazanamıyor.bugün kalktığımda annem ve babam kavga ediyordu annem çalışmak istemiyordu ama babam çalışmasını istiyordu.direk onların yanına gittim ve onlara sakin olmalarını ve babama bu annemin kararı olduğunu ister çalışır ister çalışmaz dedim yumuşak bir dille sonra kahvaltı yaptık ve ben okula gittim. İçimdende inşallah ben yokkende kavga etmezler diye dua ettim. Okulda arkadaşlarım hep benle dalga geçiyor.çünkü neymiş efendim ben fakirmişim bende onlara hiç aldırmıyorum notum 100 olduğu zaman onlara fakirim ama zekiyimde diyip gidiyorum.Okul saat 14.10 'bitti. Eve gittim kapıyıaçtığım anda cok mutlu oldum. Çünkü kavga etmiyorlardı.çok mutlu oldum hah unutmuşum bide buğün benim doğum günüm acaba annem ve babam bana sürpriz yapacaktı. İnşallah öyle olurdu çünkü doğum günü kutlamalarını çok seviyorum.Akşam oldu ve anne ve babama bişey unuttunuz sanki dedim. Demez olaydım annem aaaa çamaşırları katlamayı unuttum dedi.Bende bu söze çok kızdım ve odama gittim 1 saat sonra annem sinsice kapattı ve elektrikler kesildi dedi. Sonra babam elinde üstünde mum olan bir pastayla içeri girdi.