Polis:Mustafa Kaleli askerliğini yapmamış eğer gelmesse zorunlu alınacak hanfendi çağırın nütfen.
Asiye:Tabi hemen çağırıyorum.
-Asiye içeri gider ve Mustafa'yı çağırır.
Mustafa:. Kim gelen?
Asiye:Mustafa jandarma falan gelmiş polisler sen askerliğini yapmamıssın onun için gelmessen zorunlu alacaklarmış.
Mustafa:Tamam sakin ol,ben hemen bir bakayım hićbir şey yok tamam mı.
-Mustafa Tahir ile birlik de kapı'nın önüne çıkar arkadan da ev halkı gelir.
Polis:Mustafa Kaleli siz misiniz?
Mustafa:Buyurun benim.
Polis:Askerliğini yapmamıssınız!Bizimle işlemler için karakola gelmelisiniz.
Mustafa:Kötü bir durum yok demi?
Polis:korklulacak bir durum değil sadece askerlik için imzalama yapacaksınız o kadar.
Asiye:Bende gelebilir miyim?
Polis:Tabi ki buyurun.
-Tahir Mustafa ve Asiye karakola gelir.Gerekli işlemleri yaparlar.Eve gelirler.
Saniye:Oğlum nereye çıkmış ne olarak çıkmış öğrendin mı?
Mustafa:Yok annem yarın ariyacaklar beni öğrenicem.
Saniye:Bedelli mı bari?
Mustafa:Değil 3 sene yapıcam.
-Asiye 3 seneyi duyunca biraz kötü olmuştur.Çocuğunu babasız mı büyüyecektir yani.V e en kötüsü 3 sene sonra Kadir ve Kuzgun hapisden çıkıyordu.
1 gün sonra;
-Mustafa ya sabah e-posta dan mesaj gelir.Askerligi'nin nerede çıktığı her şey yazıyordur.
Asiye:Mustafa Ne oldu?
Tahir:Abi noldu çıkmış mı?
Mustafa:Off çıkmış.
Asiye:Nereye ne olarak.
Mustafa:özel kuvvetler 1 senedi eğitim miş.
Asiye:Nereye?
Mustafa:O yazmiyor.
-Asiye ağlamaya başlar Mustafa kalkınca anında Mustafa'ya sarılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Aşkın İzi' (Tamamlandı)
NouvellesAsiye ve Mustafa Karadeniz'e sevdalarını sizce sığdırabildiler mi?? ... Adam Kadın İçin Her Şeyi Yapa Bilir.Kadın da Adam İçin Her Şeyi ,Ama Sevdarı Verdiği Bir Kararla Bitebilir...