~1~

1 1 0
                                    

Szombat reggel van.A telefonom sipítozó ébresztőjére kelek.Leállítom.Felülök az ágyon,körbenézek.Ugyanolyan magányosan.Ugyanúgy egyedül.Ez nem volt mindig így.
Még nyáron volt egy pasim,akit Williamnek hívtak.Nem,nem egy egynyári kaland volt.3 éve tart.Mindennél jobban szerettem,és bármit megtettem volna érte.De összevesztünk.Javasolta,hogy költözzünk New Yorkba,már úgyis kirepültünk,nem a szüleinktől függünk.Én viszont nemet mondtam.Ugyanis Párizsban lakunk,és véleményem szerint jobbat nem kívánhatnánk.Szerinte viszont de.Merthogy én is tudom,hogy 10 éves kora óta el akar költözni oda.De akkor sem engedtem.Nem akarok elmenni innen.Ez a szerelem városa.Pont nekünk való.Ígyhát ellenkeztem.Ő mondta,hogy állást ajánlottak neki.Ez elgondolkoztatott,mivel ha ez igaz,akkor nincs mese,el kell mennem.De eszembe jutott,hogy ott laknak a rokonai,el tudnák tartani.Ezen persze kiakadt.Azt mondta,nem akarja,higy emiatt véget érjen a kapcsolatunk.
-Egyszerű logika-mondtam.-Lemondod,így nem kell elválnunk.
Ezen persze bepörgött.Nem akarta lemondani,főként mert fontosnak tartotta.Ez egy álommunka,ezt tudom.De akkor is!Melyik a fontosabb:én vagy a munka?!Én...persze.Akkor rá tudnám venni,hogy itt maradjon.De nem tudom.Úgyhogy ezek szerint mégsem.Ekkor olyat mondott,amire abszolút nem számítottam:
-Ha ezt csinálod,akkor inkább szakítok!
Eleinte nem fogtam fel.Mikor azonban az agyamig eljutott,akaratlanul könnyek gyűltek a szemembe.
-Hogy...mi?!-szipogtam.
-Jól hallottad-mondta nyomatékosan.-Szakítok.Többet nem akarok veled együtt lenni.Találok jobbat New Yorkban.
-Jól van!-csattantam fel.-Vége!Menj csak Yorkba!Keress egy nőcit,akinek már nem számít semmi,de engem ne várj!
Tulajdonképpen én várom őt,mert szeretem.Hatodikban jött a suliba.Egyből beleszerettem.Nyolcadikban meghívtak egy házibuliba.Tudom,nem helyes,hogy 14 évesen berugok,de megtörtént.Vele is.Elmeséltem neki,hogy szeretem.Kiderült,hogy én is neki.De persze mint minden suliban,van egy elkényeztetett kis ribizli,aki azért él,hogy a nem túl szép lányoktól elvegye a fiúkat,mindegy,hogy az a srác helyes,vagy nem.Nálunk ez a csaj Lisa.Egyszer volt Willivel,és azóta bebeszélte magának,hogy együtt vannak.Minden lányt próbál el tenni láb alól,aki William közelében van.Persze engem is megpróbált,de magam kemény fából vagyok faragva.Nem sikerült.Ekkor olyat tett,ami még nekem is sok:különféle gáz képeket tesz ki rólam,hogy aztán hülyének nézzenek.Mivel ezek a instáján vannak,amin 100K követője van,rohadt sokan látják.A fél egyetem rajtam röhög,emiatt a senkiházi miatt!De ami nagyon fájaz az,hogy elengedtem életem áldását,William Smith-et...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sorry babe!Where stories live. Discover now