Kayıp Melez

8.4K 323 58
                                    

O gün gayet sıradan başlamıştı. Percy ve Annabeth uzun ve yorucu bir günün ardından nihayet yalnız kalmıştı. Deniz kıyısında oturuyorlardı. Havada hafif bir esinti vardı. İkisi de konuşmadan sarılmış bir şekilde duruyorlardı. Percy tam "Annabeth..."dedi ki birden kamp alarma geçti. Herkes bir telaş içinde koşturuyor ve bağırıyordu. Annabeth "Kalk bakalım yosun kafa. Bugünün sıradan başlaması zaten bir tuhaflık olacağına işaretti." dedi. Ayağa kalkıp elini Percy'e uzattı. Sonra birbirlerine bakıp gülümsediler ve silahlarını alıp koşmaya başladılar. Herkes kampın giriş kısmına doğru toplanmıştı. Annabeth ve Percy giderken Jason da yanlarına geldi. Percy" Jason ne olduğunu biliyor musun?" diye sordu. Jason cevap olarak omuz silkti ve " Sen söylersin diye düşünmüştüm." dedi. Sonunda diğer melezlerin yanına gittiler. Kapıda elinde uzun mavili bir kılıç tutan bir kız duruyordu. Kılıcını yere dayamış nefes almaya çalışıyordu. Kızın yerlerde sürünen upuzun sarı saçları vardı. Saçlarının uçlarında buz mavisi boyalar görünüyordu, zayıf bir kızdı. O sırada kız kafasını kaldırıp melez kampına bir göz gezdirdi. Kızın yüzü çok güzeldi. Anlatılamayacak bir güzelliğe sahipti. Turkuaz renkli kocaman gözleri vardı. Dolgun dudakları, ufak bir burnu, pürüzsüz bir yüzü vardı. Kız yavaş adımlarla kampın kapısına doğru ilerledi. Sonra yavaşça içeri girdi. O ilerledikçe tüm melezler bu güzel kızı görmek için kafasını uzatıyordu. Sonra kız titrek bir nefes aldı ve "Yardım edin..." diyip bayıldı. Kız yere yığılınca melezlerde yeniden bir telaş başladı. Tam o sırada Kheiron geldi. Percy ,Annabeth ve Jason ile birlikte durdu. Jason yerdeki kızın yüzüne tuhaf bir şekilde bakıyordu. Percy" Jason sen bu kızı tanıyor musun?" diye sordu. Jason cevap vermeden durmaya devam etti. En sonunda Kheiron kızın yüzünü görebildi. Korkuyla gerildi ve " Bu... Bu imkansız... " diye kekeledi. Annabeth " Kheiron kim bu kız? Tanıyor musun?" diye sordu. Kheiron yüksek sesle" Melezler! Bu kız Aquamarine Carson. Poseidonun kızı. Daha önce çok çok önce melez kampında yaşıyordu. Ama yıllardır kayıptı. Tanrılar bile bu melezin öldüğünü belirtti." dedi. Sonra kendi kendine mırıldandı" Ama şu anda karşımızda duruyor..."

POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin