Part 28

65 2 0
                                    

Jeon Jungkook pov.

Ik kijk Larissa aan, de jongens zitten al in de bus. "Doe je voorzichtig als je on stage staat?" "Ja schat dat doe ik. Ik ga je missen." Zeg ik. Het is twee dagen later en ik vertrek naar Amerika. "Ik kom nog wel is een keer langs als dat lukt met mijn management." Zegt Larissa ik knik ik geef haar een kus. "Ik ga je zo hard missen Jeon.." Zegt Larissa en barst in tranen uit. Ik sla voor de laatste keer deze maand denk wel mijn armen om haar heen en zeg "Ik jou ook Mrs. Jeon..." Ik geef haar een kus en loop dan naar de bus toe ik draai me nog een keer om en zie hoe Larissa zich in de armen van Austin stort en zucht. Ik wil haar niet zo achterlaten.

Ik zit naast Hoseok in het vliegtuig. "Ik ga je missen" fluister ik. "Niet huilen baby kookoo. Je bent zo weer bij haar..." hoor ik Hoseok zeggen. Ik voel nu pas dat ik aan het huilen ben. Ik knik en zucht.

Manager Sejin pov.

Ik wacht tot Jungkook zit. Dit gaat een lange tour worden voor hun. Plus ik heb gisteren te horen gekregen dat ze alle zeven na de tour twee weken hebben om zich klaar te maken voor militair dienst voor twee jaar... Dat moet ik ze vandaag vertellen.... In het vliegtuig zet ik Hoseok naast Jungkook "Niet huilen baby kookoo. Je bent zo weer bij haar..." hoor ik Hoseok zeggen tegen Jungkook. Hij heeft het echt zwaar. Ik voel me best schuldig dat Larissa niet mee kan. Ik heb haar mijn nummer gegeven dat als er iets dringends is dat ze mij dan kan bellen.

6 uur later

Ik heb alle jongens in een kamer gekregen voor de mededeling dat ze na de tour op militaire dienst moeten. "Jongens ik moet wat bijzonders vertellen. Jullie weten dat jullie een keer op militaire dienst moeten gaan. Na de tour hebben jullie twee weken vrij en dan gaan jullie het leger is. Er is gebeld door het leger." "What!? Why!?" roept Jungkook. "Het spijt me boys... Twee jaar met z'n zevenen moeten jullie effe voldoen aan de wet. Ik zal regelen dat jullie dan een maand minimaal rust krijgen als jullie terug komen. Promise..."

Larissa Jeon pov.

Ik kijk naar het staafje in mijn hand. Ik moest de test perse doen van Justin dus ja... Ik durf niet te kijken. Mijn telefoon gaat af en ik zie dat het Sejin is. "Hallo..." "Hallo Larissa. Ik moet je dit eerder dan Jungkook vertellen." "Euhm... waarom eerder." "Wel Ze zijn opgeroepen voor het leger..." "Het zat eraan te komen." "Ik weet het ik zal het zo aan de jongens vertellen. Dus wees voorbereid als Jungkook straks belt." "Zal ik doen, en succes met het ze vertellen." "Dank je. Ik spreek je wel weer. Dag." "Dag.." Ik hang op en zucht ik zie dat ik de test heb laten vallen toen ik mijn telefoon oppakte. Ik kijk erna en zie twee streepjes staan. Positief betekend dat. Jungkook op tour, zal de geboorte van zijn eerste kindje niet meemaken omdat hij in het leger dan zit. Nee. Dit zal niet gemakkelijk worden. Ik vertel het mijn bandleden en loop naar buiten om het te laten bezinken. Ik vlieg sowieso naar Amerika voor de BBMAs dan maar gelijk vertellen.

Drie weken later.

Ik kom net van de dokter die net een check bij mij en de baby heeft gedaan. Ik pak mijn koffer en ga naar het vliegveld. Na een lange vlucht kom ik aan in Amerika en zie ik Sejin staan we gaan de jongens verrassen. Ik ga met Sejin naar de plek waar de BBMAs worden gehouden vanavond is het al en ze zijn druk aan het oefenen. Ik kijk hoe ze Boy With love aan het zingen zijn. "Jungkook we hebben een verassing voor je." Ik heb baby timberboots gekocht en die ga ik aan hem geven. Als hint. Ik sta op het podium met de schoentjes in mijn hand. Wat als hij nog helemaal niet klaar is om vader te worden. "Liz?" hoor ik, ik draai me om en zie hem naar me toe rennen. We kussen en dan ziet hij de schoentjes. "Je... Ik vader... Leger...." Ik knik en sla mijn armen om hem heen. Samen staan we daar een paar minuten te janken.


Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu