13

1.6K 44 5
                                    

Tak na serio to nie byłam tego pewna totalnie i nawet bardziej byłam za tym że to zła decyzja ale co tam raz się żyje. Dzisiaj wyglądała tak (bez włosów bo one ombre z blond na niebieski i poza kokardą)

Nie wiem co powie pamiętam jak zrobił afere o to że chce kupić kosmetyki a mój makijaż i tak jest jednym z lekkich odkąd go nie ma no ale cóż ludzie się zmieniają czasem na lepsze czasem na gorsze w moim przypadku to chyba na to drugie ale co ja p...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie wiem co powie pamiętam jak zrobił afere o to że chce kupić kosmetyki a mój makijaż i tak jest jednym z lekkich odkąd go nie ma no ale cóż ludzie się zmieniają czasem na lepsze czasem na gorsze w moim przypadku to chyba na to drugie ale co ja poradę że bez nich i niego czuje się jak by mi ktoś zabrał serce a raczej nie całe tylko to co jest w nim najważniejsze czyli oni i przede wszystkim Suga. Boże jak ja za ni tęsknię tego nie da się opisać nie widziałam ich szmat czasu a teraz mam o tak sobie wejac i powiedzieć no hej to ja wróciłam tesk tęskniliscie kórde tak w sumie to nic o nich nie pytałam bo zawsze jak rozmawiałam z Tea to albo o nim ale o mnie i w wyjatkach o Sudze dobra podejmę rękawice niczym picasso pędzel ale kurde że mnie poetka nie no dziecięc.na dziesięć ale z Polaka no nie powiem że miałak źle oceny bo same piątki  ale z matmy jakieś kórde nie wiadomo co ale jakoś tam szło powoli o ciszko ale jednak czwórka była a jeśli chodzi o  języki to wogle lubię się uczyc są dla mnie mega proste wystarczy dla miesiąc i już umiem język narazie umiem angielski oczywiście mojej ojczyzny język mimiejszym  polski koreański hiszpański i francuski więc no ale te trzy ostanie to jakoś dodatkowo ale czemu się nie uczyć języków skoro to lubisz ja pierdziele zaczęłam "muszę się dowiedzieć o chłopakach" ą skończyłam na językach jakie znam to nieźle ostatnia szansa.
Ja :zmieniło się u was cos np ktoś z was ma dziewczyne
Tea :nope
Ja :oki dzięki
Tea :nie ma za co
~już pod domem~
I to tyle z tego rozdziału proszę o gwiazdki i pisanie co myślicie o tym rozdziale chętnie przyjmę krytyke a i przepraszam za to że nie dodawalam rozdziałów ale nie miałam czasu i wogle więc przepraszam jeszcze raz miłego dnia /nocy

Porwana Przez BtsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz