Yine o rüyalardan görüyordum....
Sürekli nefesim kesiliyor Boby. Lütfen yardım et sevgilim. Sana ihtiyacım var.....2 YIL ÖNCE
Yine o lanet günlerden biriydi. Ben yine bıkkınlıkla kalktım, annem yine benden nefret ediyor, yine yaşadığıma lanet ediyorum. Yıllardır aynı döngü oluşuyor hayatımda.
Tek güzel şey var benim bu karanlık dünyamda...Boby
Yıllardır aşık olduğum ama bir türlü açılamadığım. İlk kez onu gördüğümde ...,hani ilk kez bir şey başarınca hissettiğimiz duygu var ya bir şeyi başarma, kavuşma duygumuz; onu yaşadım. Hayatımda ilk kez mutlu olmayı başardım diye düşündüm.
Okulda onu görüyorum, eve geliyorum yine karamsarlık, yine lanet olası insanların benim hakkımda konuştuğu iğrenç konular.Asla giymek istemediğim igrenc tasarlanmış okul formasının içinde, her zaman ki gibi camdan dışarıyı izleyerek çizim yapıyorum. Sadece aslında her şey daha güzel olabilirdi. Belki başka bir aile de doğsam, veya istediğim seyler hayatımda gerçekleşse... Eminim ilerde her şey daha güzel olacak(...)
ŞİMDİKİ ZAMAN
Aklıma 2 yıl önce ki bir anım geldi. Su an gerçekten her şey daha güzel. Boby ile 1 yıldır sevgiliyiz. Annem benden eskisi kadar nefret etmiyor. Ben artık daha olgun bir kızım. Derslerim düzeldi. Ah galiba her şeyin bu kadar düzgün ve kusursuz olmasına alışkın değilim.Bu Sefer nefret ederek değil, severek giyiyorum artık okul formasını. Okulda ki müzik öğretmenim yıllar sonra bir yeteneğim olduğunu fark etti ve beni şu an , şu sanat akademilerinin sınavlarına hazırlıyor. Resim yapmayı bıraktım...ah gerçekten zordu ama bıraktım. Bu sene üniversite sınavım var ve bu beni çok yoracak adım gibi eminim. Ah bu arada ben size kendimi tanıtmadım...
Ben Juliet...18 yaşındayım.
Benim dünyama hoşgeldiniz!
İyi seyirler dilerim.....🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BE STRONG-
Mystery / ThrillerBoby:Herkes ağlarken sen neden bu kadar güçlüsün juliet?... Juliet: unuttun mu sevgilim sen güçsüzleri sevmezsin...?Gitme Boby...lütfen sevgilim *Her zaman yanındayım sevgilim* ~Boby~