Nihayet yoğun geçen 2 hafta ardından dans yarışması günü gelmişti. Şu ana kadar o kadar çok çalışmış, o kadar çok prova almıştık ki bu büyük güne tamamen hazırdık.
Heyecanımız bin kat daha artarken Yugyeom ile sabah okulda buluştuk. Son provaları sahnede almak istemiştik. Tabii bu sahne çok küçüktü, performans sergileyeceğimiz yer çok daha büyüktü. Öylesine sahne üzerinde ayarlamalar yapıp başarılı bir şekilde provalarımızı aldık.
Her şeyin mükemmel gittiğine kanaat getirdiğimizde arka dansçıları arayıp durumu sorduk. Bunda da problem yaşamadığımıza göre her şey tamamdı.
Yugyeom ile karnımızı güzelce doyurmak için bir yerlere geçtik. Çünkü heyecandan daha sonra yemek aklımıza bile gelmeyecekti. Bu yüzden karnımızı kırk yıllık doyurup oradan kalktık. Yarışma 7'de başlayacaktı ve saat 3'e gelmek üzereydi. Eve gitmesi, hazırlanması, yolu derken de hızla geçecekti. Bu nedenle daha fazla zaman kaybetmeden vedelaşıp oradan ayrıldık.
Eve vardığımda Jaebum hyung da bizdeydi. Yarışmaya gelecekleri için bugün kafeyi açmamışlardı. Mutlulukla onlara birer öpücük bırakıp aceleyle kendimi duşa attım.
Uzun bir süre duşta kaldıktan sonra zorlu hazırlanma evreme başlamıştım. Saat 18.00 civarı tüm hazırlıklarım bittiğinde odadan çıktım. Kendimi kıyafetim içinde harika ve mükemmel hissederken salona mutlulukla ilerliyordum. Ancak sadece Mark ve Jaebum hyungu görene kadar mutluydum. İkisine birden gözlerimi dikip hafif sert tonda konuştum.
"Siz neden benden yakışıklı oldunuz?"
İkisi aynı anda birbirine bakıp gülmeye başladı. Ardından Mark hyung konuştu.
"Saçmalama, harika olmuşsun BamBam."
(Mark, seni ham yapabiliyor muyuz?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU - YUGBAM
Fanfiction"Hoş geldin Kunpimook Bhuwakul, iyi anlaşacağımıza eminim."