Juba päris kaua metsas kõmpides märkasin ma kossuväljakut. Seal olid ka istepingid kus istusid 7 inimest.
Kaugelt vaadates oli 3 tüdrukut ja 4 poissi. Astusime puude vahelt välja kossu platsi poole. Järsku pöörasid kõik oma pilgud meile. Hugo lehvitas neile. Tüdrukud lehvitasid talle vastu ja poisid hõikasid juba kaugelt ’jou’.
’’Hugo, vennas! Sa endale mingi tibi leidnud või? Tutvusta meile ka seda kaunitari.’’ Ütles vene aktsendiga poiss. Ta on Hugist natuke pikem, tal on pruunid juuksed ja pruunid silmad.
’’Ahjaa, tutvustan teile siis seda tüdrukut. Saage tuttavaks tema on kaunitar.’’ Ütles Hugo surmtõsisel häälel. Vaatasin talle imeliku näoga otsa.
’’Hahahhaha, seda me teame et ta kaunitar, aga nimi ikka Hugo, nime tahaks teada. Hahah, hea nägu kaunitaril.’’ Naeris see sama poiss, naerust nägu punane. Varsti naersid kõik, kuna Hugo sõber naerab kuidagi naljakalt. Lõpuks olin mina ainuke tõsine.
’’Esiteks, ma ei ole mingi kuradi kaunitar eks? Teiseks, mida kuradit te irvitate? Kolmandaks, mu nimi on Lisett-Marii.’’ Ütlesin karmil toonil sellele jobule kes naerukrampidest juba pikali maas oli. Lõpuks kõik vaatasid mulle otsa oma tõsiste nägudega.
’’Noh, mida te nüüd vaatate? Hakake parem ennast tutvustama.’’ Ütlesin juba lõbustatud toonil. No kellel poleks naljakas, kui sulle vahib otsa 8 tõsist molu üksteise kõrval.
’’No jah, meeldiv tutvuda Lisett, mina olen Markus, need on Andrei, Mark, Margo, Steven, Marit, Rosy ja Chady. Ah muidugi Hugo ka, aga teda sa juba tead ju.’’ Tutvustas kõiki tumeblond poiss, Markus, kellel on smaragd rohelised silmad. Heitsin veel kõigile pilgu peale.
Andrei on siis see aktsendiga tüüp. Mark on punapea tedretäppidega ja roheliste silmadega. Margo on brünett siniste silmadega. Steven on Musta peaga ja tumedate silmadega. Maritil on helepruunid juuksed ja kuldsed silmad. Rosy on enda juuksed roosaks värvinud ja tal on sinised silmad. Chadyl on musta värvi juuksed ja punaseid läätseid kannab vist. Vaevalt et kellelgi punased silmad on. Mõtlesin endamisi kõigi kirjeldused omaette, uurides igaühte hoolikalt.
’’Kukuu!? Maa kutsub Lisett!’’ vehkis Hugo oma kätega mu näoees.
’’Kuku ise alla.’’ Ütlesin kiiresti ehmatades Hugot.
’’Aga davai, kes esimesena lutti tahab saada?’’ küsisin suure irvitusega teistepoole vaadates ja samal ajal põrkatades oma korvpalli.
,,Davai, veame kihla et saad lutti Lis.’’ Sõnas Andrei uhkelt.
,,Seda sa kahetsed. Millepeale kihla veame siis?’’
,,Andrush, ära tee seda, sa saad lutti, usu mind.’’ Ütles Hugo vahele.
,,Ah et Lissike teeb mulle pähe? Lubage naerda. Davai, kui kaotad siis pead terve nädal aega kõike mu soove täitma.’’ Ütles Andrei väga üleolevalt.
,,No, ja kui sa kaotad siis täidad minu käske terve kuu aega!’’ vastasin sama üleolevalt vastu.
,,Mark, Steven,Chady ja Margo on minu tiimis! Sulle jäävad siis Hugo,Markus,Rosy,Marit.’’ ütles Andrei ruttu.
’’Nõus! Kuigi ma ei tea kuidas keegi mängida oskab, olen ma kindel et minu tiim võidab.’’ Jätkasin kindel olles.
’’ Let’s do it!’’ kisas Marit õhinal olles. Muigasin selleüle. Nagunii ma võidan ja siis on Andrushi elu pekkis mõtlesin oma õelaid plaane oma peas.
,,Markus you can do it! Viska sisse ja olemegi võitnud!’’ kisasin täiest kõrist poisile. Seis on väga tasavägine. Kui sisse saame oleme võitnud, kui ei saa on asi jamasti.
,,Aiiii! Valuuus!’’ venitas Steven i-d ja u-d.
’’No kutid, mis ma ütlesin, muidugi ma võidan!’’ juueldasin, kui võitsime.
,,Sul lihtsalt vedas Lis, tavaliselt on Markus ülikoba kossus.’’ Õigustas end Andrei.
’’Mis mul sellest, fakt on see, et meie võitsime ja kuuaega pead sa mulle alluma!’’
’’Nii pole aus!’’ kriiskas poiss ikka vastu.
’’Oi, on ikka küll aus, ise oled ju nii koba kossus. Ma ütlesin et ma võidan. Ja siit sulle esimene käsk ka-kõigile sinu tiimi poistele annad sa ühe rammusa musi, otse huultele ja ära ütle et ma olen õel.’’ Irvitasin talle vastu. Markil, Stevenil ja Margol läksid silmad suureks.
’’Lis! Nii ei tohi! Ma ei taha Andreilt musi!’’ kilkas Mark vastu nagi plika.
’’ Tohib tohib, vaata ja naudi kuidas ta seda teeb!’’ itsitasin ma enda tiimikaaslastega.
,,Aga äkki ma võin ainult sind musitada topelt ajaga, kui kolme poissi?’’ vaatas poiss mulle lootusrikkalt otsa.
’’Mind? Nalja teed? Näen ma Marki, Steveni ja Margo moodi välja et mind musitada? Pealegi ma pole sinu tiimist kullake!’’ sõnasin õrritavalt teda.
’’Üüüüü, Andrush on juba in love või?’’ noris Hugo teda.
’’Ei ole, aga mõtle ise kui sa pead poisse musitama!’’ kobises Andrei vastu.
,,Vähem möla ja rohkem tegusi!’’ sõnasin ma uhkelt.
’’ Olgu, teen ära, kuid seda sa veel kahetsed Lis! Teen sulle tagasi!’’ vastas ta pahuralt. Võin vanduda et nägin ta silmis kurbust. Ei, ma ei halasta talle. Ise oli nii üleolev ja lootis liigapalju.
Poiss tegi Markile kiire musi ja hakkas Margo poole minema, et sama korrata.
’’C’mon mees, Rammus musi oli see või?’’ norisin ma teda.
’’Ära loodagi et ma teda suudlema hakkan!’’ sisises Andrei vastu ning tegi Margole ja Stevenile ühe kiire musi ära. Hiljem oma huuli käega nühkides nagu need oleksid mingi a-sotsiaali persega kokku puutunud.
’’Ära ole nüüd nii mossis Andrei! See oli ju kõigest esimene mu käskudest. Teised tulevad ehk hullemadki!’’ nokkisin veel veidi ta kallal.
’’Teeme diili, kes suudab kauem kedagi suudelda. Kui sa suudad kauem, siis täidan kõiki su käske kuu aja jooksul. Kui suudan mina kauem, siis teeme vaheldumisi. Üks päev täidan mina, teine päev sina minu käske. Diil?’’ sõnas ta pervo kulmi tehes.
’’Davai, kes kellega suudleb?’’
’’Mina Rosy-ga ja sina Hugo-ga!’’ rõõmustas poiss.
’’Let’s do it!’’ kilkas nüüd juba Rosy. Huvitav mis neil kõigil on sellega? Mõtlesin veel endamisi.
Chady otsis taskust välja telefoni et käivitada veel stopper ning Marit otsis oma kaamera, et seda kõike jäädvustada.
’’Läks!’’ kostus märguanne Chady suust, mis tähendas, et aeg läheb. Imelik on teha selliseid battleid inimestega kellega kohtusid paar tundi tagasi.
Möödas oli juba 5 minutit. Ma ei jaksa enam. Mõtlesin endamisi. Kõrvale piiludes võis näha, kuidas Andrei ikka jätkas. Teadsin et seda ma ei võida nagunii ja eemaldusin Hugost. Kohe kostus teiste ’booo-d’ ja ka Rosy eemaldus poisist.
’’Haaa, vahetustega käsutamised!Jesss!’’hõiskas ta õnnelikult.
’’Jajah, arvesta sellega et sina saad käsutada alles homme. Täna allud sa mulle, kallikene, usu mind see pole nii lihtne.’’uhkustasin veidi mis pühkis õnne ta näost.
------
Japs, kuidagi lühike tuli, mõtlesin et teen ikka pikema. Aga vahetpole. Igatahes sain selle tehtud, ja usun et uus osa tuleb varsti, paar mõtet mul on jätkamiseks.
Ooootan arvamusi ja kriiitikat & kuidas muuta paremaks ning ka mõtteid mida kasutada jutus :)
YOU ARE READING
Hell is just a word.
RomanceMa istusin seal. Lihtsalt istusin nüüdseks oma uues kodus, voodi peal ja mõtlesin. Mõtlesin kuidas me perega koos aega veetsime ja üldsegi, saime hästi läbi. Ma mõtlesin, miks me enam koos ei ole? Kas asi on ainult mu väikevennas, kes sündis meie pe...