Már rég beesteledett amikor már az utcán sétáltam az esőben, egy szál pulcsiban. Mindig is szerettem az esőt. Jeff már rég aludt, szóval most a tudta nélkül voltam itt kint.
Éppen a 3.áldozatommal végeztem, amikor megláttam egy pár méterrel előttem álló férfit. Talán az 50-es 60-as éveiben járhatott, majd megszólított.
-(Teljes Neved). Látom tehetséges vagy ebben a témában. Komolyan mondom öröm nézni ahogy ölsz. Volna kedved nekem dolgozni?-majd villámlott egyet a közelben.
-Passzolnék.-mondtam, majd az idegen közelebb jött.
-Mi a baj (neved)? Ha valami gondod van, én segíthetek, és minden jobbra fordulhat.
-Hogyan?
-Az nem fontos. Hatalmat adok neked, persze nem önzetlenül tenném.
-Mit kér cserébe?
-Mondjuk...a lelkedet!
-Jó vicc..
-Mire a nap felkel, minden problémád elszáll. Csak annyit kérek tőled, hogy írd alá ezt.-majd odanyújtott nekem egy papírtekercset. Kinyitottam, és a hüvelykujjam a papír tetejének bal széléhez ért amikor szúró érzést éreztem.
Elvettem onnan az ujjam majd egy csepp vér pont a vonalhoz hullott, majd az idegen megszólalt.
-Akkor ezzel meg is volnánk.-Hirtelen a szobámban ébredtem, mintha csak álmodtam volna. Kómásan lebaktattam a konyhába, ahol Jeff épp gofrit készített. Odamentem, majd hátulról átöleltem.
-Jó reggelt!-mondtam Jeffnek.
-Jó reggelt! Ülj le, mindjárt kész a reggeli!-mondta, én meg leültem az asztalhoz. Pár perc múlva már mindketten majszoltuk a gofrinkat, majd mondtam Jeffnek hogy délután elmennék sétálni a városba, majd utána elmennék Toby-ékkal edzeni, ha összefutok velük. Jeff az edzési ötletbe nehezen egyezett bele, de végül beadta a derekát. Miután végre beleegyezett, szorosan megöleltem ő pedig belelpuszilt a hajamba.
Time skip
A délután hamar eljött. Már léptem volna ki az ajtón amikor Jeff még utánamszólt.
-Kérlek vigyázz magadra!
-Ígérem vigyázok.-mondtam, majd magához húzott, és megcsókolt. Pár perc múlva levegőhiányban váltunk szét, majd elköszöntem tőle. Fél óra múlva már lent voltam a Thury-várnál, amikor egy ismerős alakot láttam a közelben. A tavaly év vége óta nem látott barátomat, Szabolcsot. Odamentem, majd köszöntem neki.-Szia Szabi!
-(neved)? Te vagy az?
-Igen én vagyok!
-Ezer éve nem láttalak! Mi történt veled azóta?
-Hát..teljesült a tavalyi kívánságom! Falfehér lettem!
-Ahogy elnézem akkor nem napoztál sokat.
-Pedig tegnap voltam a Balatonon!
-Fogadni mernék hogy akkor is a napernyő alatt bújkáltál.-Erre mindkettőnkből kitört a nevetés. Még vagy egy órán át beszélgettünk, majd megláttam Liuékat, mikor észrevettek.
-Na, most mennem kell edzésre. Szia!
-Szia!-mondta, majd elindultam Liuék felé.
-Sziasztok!-köszöntem nekik.
-Szia (neved)!-mondták kórusban.
-Ki volt az a srác akivel beszélgettél? Ha a dolog Jeff fülébe jut, ahogyan ismerem nem áll jót érte.
-Nyugi Liu ő csak a barátom.
-Oké.
-Liu áll még az edzési lehetőséged?
-Persze. Ma jó lesz?
-Igen. Meg szóltam Jeffnek, hogy majd edzésből fogok hazajönni, szóval nem kell aggódnia.
-Rendben.
-Majd még a katanáért hata kell ugranom, és utána elkezdhetjük.
-Oké.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)
FanficÉn egy átlagos lány vagyok, aki szeret éjszakánként, kiosonni egy sétára, persze a szülei engedélye nélkül. De egy nap, minden megváltozott, amikor egy este egy furcsa sráccal találkoztam... Ez az első könyvem, de attól még remélem tetszeni fog mind...