Ważne!

917 82 52
                                    

Kochani. Mam wielką prośbę do was. Otóż pewna osoba bardzo uwzieła się na Raimei13 i zaczęła oskarżać ją o plagiat. Problem polega na tym, że ona wcale go nie popełniła, a od razu została wyzwana od złodziejek oryginalnego komiksu Strike, autorki Servampa. Ale się wyłącznie inspiruje autorka, ona nie kradnie jej dzieł, a  robi coś własnego i fajnego, tworząc własną historię. Jej tłumaczenia nic nie dają, bo oskarżyciel uważa swoje i nie daje sobie cokolwiek powiedzieć, przez co dziewczyna przestaje sobie radzić z tym niepotrzebnym hejtem. Atakują ja z każdej strony, pisali nawet jej na privie, nawet znajomi tej osoby. Moje spokojne wytłumaczenie nic nie dało, a odkryliśmy, że jego postać z jego komiksu wygląda jak pewna postać z Bleacha, aż zbyt podobnie i on twierdzi, iż to jego własnorecznie zrobiony bohater. Aż ręce opadają.

I tu Mega prośba do was. Wejdźcie na stronę, która podam i zostawcie komentarz, przeczytajcie każdą wiadomość pod tym komiksem i napiszcie, co sądzicie o tej całej sytuacji.

Dlaczego to pisze? Ponieważ nienawidzę takich ataków, niszczących ciężką pracę autorów, bo ludziom coś nie pasuje, nawet nie mając konkretnych argumentów. Ludzie, wierzę w was i waszą siłę i mam nadzieję, że dzięki wam taka sytuacja się już nie powtórzy, bo to rani poszkodowanych. Fala nienawiści naprawdę niszczy, a jak widać, w tych czasach nawet nie możesz się inspirować, bo to od razu dla większości stanie się plagiatem.

Dziękuję za pomoc, obyśmy razem zażegnali takie przykre konflikty!

Post znajomej:

Wiem, że już o tym mówiłam wczoraj, ale powiem wam, że na ten hejt już mi ręce opadają. Mam do was niebywałą prośbę i jest ona trochę głupia - kieruję ją do was, bo z wami jestem złączona 3 lata czytelnicy wattpada.

Moja prośba brzmi byście weszli na te stronę, co podam i napisali mi w komentarzu, co o tym sądzicie ( ewentualnie także tam skomentowali, jeśli macie ochotę )

webkomiksy.pl/book/498/egao

PS: Koleś twierdzi, że to wszystko moje multikonta.

Nie chce go ani obrażać, bo to nie jest w mojej wierze. Chciałam po prostu pokazać z czym się mierze i naprawdę powoli zaczyna mnie to przerastać. "

Sto powodów dla których warto zostać grabarzem Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz