Bujcsi

10 0 0
                                    

Adòdott hogy egyszet elindul a bùjòcska a négy fal között.Ezeknek az embereknek a neve zsi....átlagos emberen
Adòdott hogy elkezdődött a munkaszolgálat Szibériában a hò alatt aranyat keresve.
Kiválasztottak 3 szerencsès zsi...emberkét és Szibéria vagonnal (UAZ 469) felküdték őket.
Sztál...A Hatalmas Tisztelendő Vezető és barátja Mát... Ivan személyesen nézte Chernobyl tetejéről ahhogy ùtnak indìtják a Szibéria express-t.
A Hatalamas Tisztelendő Vezető ìgy szòlott:
Sok sikert Elvtársak.
Amit kurvára nem hallott senki de elmondta.
Elindult a gulag games with Stalin car
El is indultak de ùtközben kifogyott a benzin,a telefonokat elvágták szòval egy UAZ 469,egy sofőr és 3 elvtárs nagy pazarlással karöltve meghalt...

Egy boldog történet vége lehetne.
DE Chernobyl-i katasztròfa után 3 Kamcsatkai csöves Szibérián keresztül akart eljutni Mongòliába de megtaláltál az UAZ-t.Mivel a Szovjetuniòban semmi nem romlik el és KIVÁLÒ az ÖSSZESZERELÉSI MINŐSÉG ezért nem lett baja.A csövesek eltolták Moszkváig Lenin szellemének hatalmával.
150 Rubel-ért és 30 gramm òlomért kerek formában a fejben szenvedtek.Agyon lőtték őket mert azt hitték hogy az alváskìsérlet életben maradt rabjai.
Szòval jah...

-Háttérben a mese után-

Mit képzelsz magadròl?Berondìtod a Szovjetuniò becses árnyékát?Te szemét nyugati,piacgazdasági kapitalista fasz.De semmi gond van mégy el félig megtankolt UAZ 469.

-Ne kérem ne,nem fordul elő többet...
-Egy kérdésre jòl válaszolván megùszhatod.A kérdés:
Ki teremtette meg a:Nyugatot,a jò létet,a földet,és ki szűntette meg a szegénységet?

-Is...isten?

-TÉVES.LENIN.
VIGYÉTEK A GULÁGRA

-NEEEE NEEE neee nnendnd

A mese csak egy nyugati mocskolòdás hogy besározzák a Szovjetuniòt.Ez köztudottan az USA-ban volt....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy hosszù bùjòcskaWhere stories live. Discover now