'Her şeyimi kaybettim.' 21. Bölüm.

168 14 0
                                    

-Saniye hemen Tahir'i aradı.

Saniye:Tahir nolur yetiş yengen bayıldı kanaması var.

Tahir:Nee!!

-Saniye telefonu kapatıp Asiye ile ilgilenmeye başladı.Tahir ise yengesinin durumunu öğrenince fırladı 10 dk geçmeden Dağdevirenlerin evinde oldu.Araba sesini duyan Nazar hemen kapıyı açtı.

Nazar:Tahir abi çobuk olun kanaması var!!!

Tahir:Yemgemmm!!!

-İçeri daldı ve yerde baygın olan Asiye'yi kucakladı.Peşlerinden Nazar da çıktı,ve oda hastaneye gitti.

...

-Hastaneye gelmişlerdi,Tahir yengesini arabadan alır almaz hastane kapısından.

Tahir.Yardım edinnn!!!

-Asiye'yi hemen aldılar ve bir odaya girdiler.Nazar da girmişti Asiye ile beraber.

..

-1 saat olmuştu bu 1 saatin sonunda Asiye ayılmıştı ve Nazar çıkmıştı.

Saniye:kızı durumu nasıl ikiside iyi demi??

Nazar:Saniye teyze bir an önce Mustafa abiyle iletişime geçsek iyi yoksa yerinde durmuyor.İkisi de iyi ama bir daha asla üzüntüyü,sıkıntıyı vb. kaldıramaz.Bu sefer bebeği kaybederiz.

Tahir:Allah korusun.Ama abim ile nasıl iletişime geçeceğiz?

Nazar:o kolay,iletişime geçmişler zaten ameliyattaymış.Hangi hastanede ise ameliyatta sonra getirirler.

Tahir:iyi bari.

-Bu sırada kapıdan Asiye çıkar zor yürüyordur.

Asiye.Mustafa..Tahir mustafa nerede ben Mustafa'yı istiyorum ona götürün beni.

Tahir:Yengem sakin ol sen yüklüsün bak sakin ol yengem.Abim iyiyimiş getiriyolarmış,getirecekler.

Asiye:hemen getirsinler Tahir nolur..

Nazar:Abla gertiriyolar tamam bak Mustafa abi seni böyle görse çok üzülür hadi ablam..

-Asiye'yi zorda olsa yatırırlar.Aradan 2 saat geçer Asiye hep mustafa'yı beklemiştir.hep mustafa'yı soruyordur.

Asiye:Tahir 2 saat oldu nerde kaldılar artık.

Tahir.Yengem uzun yol bu geliyolardır.

-Bu sırada Mustafa girer kapıdan.Asiye koşarak mustafa'ya sarılır.

Asiye:Mustafa'm..

Mustafa:Oğğğ!!

Asiye:Özür dilerim bir yerin acıdı mı he iyimisin sen???

Mustafa:İyiyim iyi oturalım gel hem sen neden ayakdasın bakiyim??

Asiye:Seni bekledim..

-mustafa herkes ile sarılır.biraz çıkmalarını söyler.Beraber yalnız kalırlar.

Asiye:Nasıl oldu??

Mustafa:Boşver seni daha çok sitrese sokarım.

Asiye:Sen bilirsin.Hadi şimdi dinlenn bak çok üzüldük bizsana.

Mustafa:Konuşucaz onu da Tahir dedi.

Asiye:Sen iyisin yaa,o bana yeter.bize yeter.Dedim kii haber gelince,her şeyimi kaybettim.Ama gitmedin buradasın.Bırakmadın bizi,beni.

Mustafa:Buradayım.

'Aşkın İzi' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin