Se culcasera cu totii dupa ce soarele rasarise.La ora 12.00 majoritatea se trezisera din cauza valurilor care faceau prea mult zgomot.Era o zi foarte calduroasa,soarele fierbea marea si facea nisipul sa fie foarte fierbinte.
Andy si Hermione se jucau in apa.Se vedea cum ochii lui se deplasau de sus pana jos cand o privea,admirand-o [adica pe bune,era in costum de baie,ce avea sa faca?:))].Luna,Neville si Ginny erau si ei in apa,iar Harry si Ron stăteau pe plaja si sauvarau cate o bere cu caramel.
Luna:NEVILLE!STAI PE LOC!NARGLII SUNT PESTE TOT IN CAPUL TAU!
Neville:CE??? Unde??? I-ai de pe mine!!!!!!!!!
Ginny (prapadindu-se de ras):O sa te devoreze de viu.
***
Ron:Nici macar nu o apreciaza pentru cine este...se uita doar la....
Harry:Hm? Poftim?(ranji)
Ron:Ce? Nu,nimic,n-am zis nimic (rosind)
Harry:Fața ta incepe sa prindă aceeasi culoare precum si a părului tau ,daca stii ce zic (ranji din nou)
Ron:E de la soare....
Harry:"De la soare" . Nu imi amintesc ca "soarele" sa fie sinonim cu "gelozia"
Ron:Gelozie? Si de ce ar trebui sa fiu gelos? Pentru ca nu sunt,nu am pe ce sa fiu...Nu am absolut niciun motiv sa ma simt ca......o sa tac acum..
(Harry isi schimba expresia,realizand ca Ron nu se simte tocmai bine)
Harry:Frate..esti bine?
Ron:Da,de ce nu as fi?(zambi) Du-te la Ginny, pare sa fie a treia roata la bicicleta intre Neville si Luna....
Harry se ridica si se indrepta spre Ginny.Merse prin spatele ei si o surprinse cuprinzand-o in brate.
Ginny:Hei!
Ea se intoarse iar Harry o saruta.
Harry: Cred ca trebuie sa vorbim.
Ginny:S-a intamplat ceva?
Harry:Uita-te la Ron.
Ea se intoarse si isi privi fratele. Observa ca nu se simtea foarte bine,statea pe nisip,cu o lada de bere cu caramel langa el ,neavand nicio expresie pe față.
Ginny:Trebuia toti sa ne distrăm in vacanta asta...
Harry:Da ,dar priveste in jur.Cred ca ar putea sa se distreze..daca ...stii tu (facu un semn din cap spre Andy si Hermione care se sarutau in apa.
Ginny:Stai,glumele cu "Toti stim ca o placi" nu erau doar..."glume" ..?
Harry:Pai...eu vazusem ceva..dar...m-am gandit ca stii tu...e totu doar..asa ...si nu prea e..iar Ron e trist,chiar daca nu vrea sa arate asta...
Ginny:Cred ca trebuie sa il inveselim.
Harry:Cum?
Ginny:Mm,gasim noi ceva.
Il mai saruta odata pe Harry si iesi din apa (necontrolat,el isi mușcă buza).Ea se indreapta spre fratele ei si se aseza langa el.
Ginny:Hei bro,esti bine?
Ron:Da,de ce ma intrebati toti asta?
Ginny:Pai...stai singur aici..si bei...si...mda.
Ron:Ce ar trebui sa fac?
Ginny:Haide cu noi in apa,trebuie sa ne bucuram cat mai mult de zilele petrecute aici pentru ca va incepe scoala.
Ron:Mmm..nu,nu vreau sa intervin intre voi.
Ginny:Dar nu o faci bro.
Se ridica de langa el si merse sa o dezlipeasca pe Hermione de Andy.
Hermione:Ai patit ceva Ginny?
Ginny:Eu nu..dar..(arata spre Ron)
Hermione:Ce e cu el? Pare trist.
Ginny:Exact.E suparat pentru ca ...ăm ..stii tu...noi toti..adica uita-te si tu..el e singur..si noi..te-ai prins.Ar trebui doar sa ii acordam mai multa importanță.
Hermione:Ah,da,pai,ma duc sa incerc sa il conving sa intre in apa.
Hermione se duse si se aseza langa el ,impingandu-l in stil amical.
Ron:Sa nu ma intrebi si tu daca am patit ceva.
Hermione:Esti bine?
Ron:Am spus sa nu..
Hermione:Te-am intebat daca esti bine,nu daca ai patit ceva.(zambi)
Ron:Daca stau pe plaja asta nu inseamna ca nu sunt bine.
Hermione:Nu,dar te cunosc de mult timp si tu nu esti asa plictisitor.
Cand Ron auzi cuvantul "plictisitor" isi amintu brusc de ziua in care o făcuse pe Hermione plictisitoare.Se uita in ochii ei la auzul cuvântului si tresari,amintindu-si fiecare detaliu al momentului pe care si-l imaginase si simtind cum are obrajii in flăcări.
Hermione:Ron? Te simti bine? De ce te-ai imbujorat asa?(ii puse mana pe frunte) ..Arzi! Cred ca ai stat prea mult in soare.
Ron:Ăă..[si tu arzi ] ,am spus asta cu voce tare?
Hermione:Ce sa spui cu voce tare?
Ron:Nimic!
Hermione:Trebuie sa intri in apa,sa te racoresti,altfel vei face insolatie.
Il prinse de mana si il ridica de jos,trăgându-l dupa ea in apa.Dupa ce ajunsesera la o adancime destul de mare,ea ii puse din nou mana pe frunte.
Hermione:Tot arzi!Ai stat prea mult in soare,esti foarte iresponsabil!
Ron:Hermione,ai grija!
Un val destul de mare veni,dezechilibrand-o din cauza neatentiei sale,dar din fericire,Ron o prinse,redandu-i echilibrul.Pentru o clipa,se uitasera unul la altul fara sa spuna nimic...acum parca nu doar Ron ardea.
Ron:Eu sunt iresponsabil?(zambi)
Hermione:Mai taci!
Erau destul de apropiati,iar din locul in care statea Andy,nu se vedea tocmai ce ar trebui sa se vada.
Andy:HEI!
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.