1.BÖLÜM:Yeni Bir Başlangıç

206 92 41
                                    

  Saat 24:59 ve bir dakika sonra benim doğum günüm ve doğum saatim. Evet ben Haziran'ın 4'ünde saat tam 00:00'da doğdum. Çokta önemli sanki! Anneme göre önemli. Zaten her yıl tek dilek hakkımı babam için kullanıyordum. Babam ben 5 yaşındayken göreve gitmiş ve ben de bir daha onu hiç görmemiştim. Annem hep bir gün geleceğini söyler beni avuturdu. Ama ben biliyorum 11 yıldır olduğu gibi bu yıl da gelmeyecek.

  İşte geldi 00:00. Ne mutlu bana! Buruk bir gülümseme ile kahve kupamı alıp camın önüne oturdum. Perdeyi çekip camı açtım. Dolunay ve Medcezir. Yani ben. Annem adımı koymuş. Medcezir... Gel-git'leri olan biriyim zaten. Ama bunun için koymamış. Babam ve annem ilk tanıştıkları zamanlarda babam annemi hep sahile götürürmüş. Ve her seferinde "Gel-git'lerim olur benim. Ayın denize yaptığı gibi. Fakat sen varsan ne gelirim ne giderim ben. Aya karşı çıkarım,dünyaya karşı çıkarım, denize karşı çıkarım ama senin o ela gözlerine karşı çıkamam. Medcezir'im ben sende Kumsal. " dermiş. Her harfini ezberlemiştim.

  Düşüncelerimin arasına bir bildirim sesi geldi. Biri mesaj atmıştı. Hem de bana! Tuhaf bir durumdu bu. Çünkü ne bir arkadaşım var ne de sosyal bir hesabım var. Aslında fake olarak var ama öylesine ünlüleri falan takip ediyordum. Merakıma yenik düştüm. Kilidi açtım ve gelen kutusuna bastım. Hiç tanımadığım bir numara.

0536***:Doğum günün kutlu olsun.

  Ne? Bu ne lan?! Bir kıza göre çok iğrenç konuşurdum. Küfürbazlıkta çağ açıp çağ kapatıyordum. Bir anlık istek ile mesaj yazdım ve gönderdim.

Medcezir:Senin de.

Ya yine saçmaladım! Abi 'Senin de.' ne yaa? Harbi beynine lamalar tükürsün. Offf rezil oldum. Hemen toparlamaya çalıştım.

Medcezir:Yani sağ ol.
  0536***:hdjehfuejfjrnfjkwldnjrncugnfjvjfjvhfnvjfjncjfkdmkckfmvjvndnjdncjejjcjjdjehcidncufndifjdifjnrjfirjjfifjrjfifjfjivkekxnwkmwodjsmdjend  puha ha ha ha ha... Ağağağağağağağağ.

Telefona uzun süre baktım. Acaba öldü de telefonun üstüne düşüp bunu mu gönderdi? Saçmalama Medcezir.

Medcezir: Vuruldun mu?

0536***:Hayır! Ne alaka?

Medcezir: Ne bilim vuruldun telefonun üzerine düştün de bunu yazdın sandım.

0536***:O benim randomum.

Medcezir:Ne?:-|

0536***: Evet. Ne oldu ki?

Medcezir: Pu ha ha ha?

0536***: Şey ya o, ara ara nefes aldım o yüzden öyle çıktı sesim. Hem gerçekçi oldu.

Medcezir: jdjjfiejfjrkfnjed

0536***:Çok tatlı random atıyosun. :-*

Yanaklarım mı ısındı benim? Utanmış olamam! Hem bu kim?

Medcezir: şey, kimsin sen ve numaramı nereden buldun????

0536***:sen tanımazsın beni. Ben seni tanıyorum ama .

MEDCEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin