Bayrak Kapmaca

2.2K 142 44
                                    

Akşam olmak üzereydi. Melezlerin hemen hepsi kulübelerinde dinleniyordu. Geri kalanlar ise yemekhanede yemek yiyordu. Herkes bayrak kapmaca için heyecanlıydı. Jason, Aqua, Percy, Annabeth ve Leo beraberce bir masaya oturmuşlardı. Leo " Piper'ı göreniniz oldu mu? Sabahtan beri yanımıza bile yaklaşmadı." dedi. Annabeth Piper'ı Afrodit masasında tek başına otururken gördü" Ben bir yanına gideyim." dedi. Ona doğru ilerlemeye başladı. Annabeth yanına geldiğinde Piper onun yüzüne bile bakmadı. Annabeth masaya oturdu." Piper neden gelip bizimle oturmuyorsun? Burada yalnız oturmaktan daha iyidir değil mi?" dedi ve gülümsedi. Piper ise surat asmaya devam etti." Aqua'nın yanında durmak istemiyorum. Tek derdi Jason ile sevgili olmak." dedi. Annabeth bu sözler üzerine kaşlarını çattı. Aqua ile konuşmuşlardı. Çok iyi birisiydi. Sadece hayat ona adil davranmamıştı. Bu yüzden bazı insanlara karşı oldukça soğuk davranıyordu. " Ben öyle olduğunu düşünmüyorum Piper. Evet Jason'dan hoşlanıyor olabilir ama Jason da ondan hoşlanıyor gibi. Hem ayrıca neden seni bu kadar ilgilendirdi? Sonuçta Jason'dan ayrılan sendin." dedi Annabeth sakin bir şekilde. Bu sözler Piper'ın yüzüne bir tokat gibi çarptı. Annabeth haklıydı. Onu neden ilgilendiriyordu ki? Ama Jason'nın başka bir kızdan hoşlanması zoruna gitmişti." Senin benim tarafımda olacağını düşünüyordum Annabeth ama galiba yanılmışım. Bayrak kapmacada görüşürüz." dedi ve resmen Annabeth'i yanından kovdu. Annabeth ise sinirle, üzüntüyle ve şaşkınlıkla kalkıp diğerlerinin yanına gitti. Percy'nin yanına oturduğunda hala çok şaşkındı. Percy merakla onun yüzüne baktı" Neyin var Annabeth? Piper'ın yanına giderken oldukça mutluydun?" diye sordu. Annabeth yaptıkları konuşmayı anlattı ama bazı kısımları değiştirdi. Aqua'nın bunları duymasını istemiyordu. Başka bir zamanda ona özel olarak söyleyecekti. "Başka bir şey konuşmadık. Bayrak kapmacada görüşeceğimizi söyledi." dedi. Bir süre sessizce oturdular. Sonra bir düdük sesi duyuldu ve melezler ormana doğru ilerlemeye başladılar. Takımlar açıklanıyordu. Poseidon, Athena, Zeus, Hades ve Hephaistos kulübeleri mavi takımdı. Kırmızı takım ise Ares, Afrodit, Apollon, Hecate ve Demeter kulübelerinden oluşuyordu. Ama Afrodit kulübesinden sadece Piper oyundaydı. Annabeth mavi takımın kaptanıydı. Takımını bir araya topladı ve planı anlatmaya başladı" Hem saldırı hem savunma yapmalıyız. İkisi de etkili olmalı. Nico, Malcolm ve ben bayrağı savunacağız. Hephaistos melezleri etrafa tuzaklar yerleştirin. Leo senin ateş gücün işimize yarayacak. O yüzden hazırda bulun. Jason sen havadan savunma yapacaksın. Diğer Athena melezleri devriye gezecek. Percy ve Aqua ise bayrağı alacaklar. Herkes anladı mı?" Tüm melezler başlarıyla onayladılar. Plan herkese uygun ve işe yarar gözükmüştü. Sonra bir düdük sesi daha duyuldu ve oyun başladı. Percy ve Aqua önde hücumdaydılar. Jason önlerinde olan şeyler hakkında onları uyarıyor ve bilgi veriyordu. O sırada Ares kulübesinden 4 kişi karşılarına çıktı. İçlerinde Clarrise de vardı. Yanındakilere bir şeyler söyledi ve kendisi Aqua'ya doğru saldırıya geçti. Başka bir tanesi ise Percy'e saldırdı. Diğer iki Ares melezi ilerlemeye devam etti ama tuzaklara takılıp yakalandılar. Percy ve Aqua ise rakiplerini kolayca alt edip ilerlemeye devam ettiler. Önleri açıktı. Nehre varmak üzereydiler. Bayrak görünüyordu. Birden bir şarkı duydular. Bu ses Piper'a aitti. Kısaca bir şarkı söyledi ve ardında etkili bir şekilde"Uyu!" diye bağırdı. Nerede olduğu görünümüyordu. Percy anında yere yığıldı ve horlamaya başladı. Aqua ise hala ayaktaydı. Piper saklandığı yerden çıktı ve" Sen nasıl uyumadın?" diye sordu Aqua'ya. Aqua ise" Bir sireni şarkıyla etkileyip büyükonuş ile uyutmayı gerçekten denemen beni oldukça şaşırttı." dedi. Piper öfkeli bir çığlık atıp hançerini kaldırdı ve Aqua'ya doğru saldırıya geçti. Bir süre öyle savaştılar. Onlar kavga ederken Percy kendine gelmek üzereydi. Aqua" Uyuma sırası sende." dedi ve Piper'ın yaptığından daha etkili bir şekilde"Uyu!" dedi. Piper yavaşça uykuya daldı. O sırada Percy de tamamen uyanmıştı. İkisi hızlıca toparlanıp bayrağa koştular. Birkaç dakika sonra bayrağı aldılar ve düdük çaldı. Yarışı mavi takım kazanmıştı.

POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin