Hermione se intoarse.Si il vazu pe Andy stand pe mal,aratand destul de furios.
Cei doi iesira din apa.Fiind confuzi
Andy:Puteti sa imi explicati ce faceati?
Hermione:Stateam in apa.
Andy:Stateati?
Hermione:Da,despre ce vorbesti?
Andy:Hermione, v-am vazut!
Ron:Ai vazut ce?
Andy:Am vazut cum v-ati sarutat!
Ron&Hermione:Poftim?
Hermione:Dar nu ne-am sarutat
Ron:Eu cred ca o sa plec..
Andy:Nu,Weasley stai aici!Imi explicați amandoi ce s-a intamplat.
Hermione:Nu s-a intamplat nimic.
Ron:Doar am mers in apa.Uitati..eu...nu vreau sa ma bag intre voi...va las sa discutati (si cu astea spuse Ron pleca)
Hermione(apropiindu-se de el):Eu cred ca esti gelos (isi pune mainile in jurul gatului lui)
Andy:Crezi?
Hermione:Sunt sigura.Nu ai incredere in mine?
Andy:In tine am ,in el nu.
Hermione:E de ajuns sa ai in mine (se apropie de el si il saruta lung si apasat pe buze).
Dupa ce se dezlipisera se prinsera de mana si pornisera spre ceilalti pentru a merge la un restaurant.
Dupa ce gasisera unul bun ,intrara inauntru,iar dupa ce se asezasera la masa ,in timp ce restul se uitau prin meniuri Ginny merse spre Ron.
Ginny:Ron,esti bine?
Ron:Ok,de ce naiba ma tot intrebati asta?! Sunt bine!Opriti-va din a-mi purta de grija pentru ca nu mai am 2 ani.
Ginny:Calmeaza-te ...uite..eu si Harry stim de..(se uita spre Hermione) ea.Si e in regula sa...
Ron se ridica de la masa,strangandu-si pumnii si rosind din cauza nervilor.
Ron:Nu stiti absolut nimic! Nu aveti ce sa stiti si nu e nevoie sa stiti.Toti faceti pe "a tot stiutorii" ,crezand ca intelegeti ,dar nu,nu o faceti si nu o veti face vreodata, acum lasati-ma naibii in pace si nu ma mai stresati cu interogatoriul.
Tranti scaunul si iesi furious pe usa in timp ce toti oamenii din restaurant se holbau la el.
Harry:Ginny,ce i-ai zis?
Ginny:Doar l-am intrebat daca e bine.
Ginny:Neville ,ar trebui sa vorbesc ceva cu tine.
Neville:Ăă,sigur
Cei doi se retrasera intr-un colt.
Ginny:In legatura cu Ron.
Neville:Ce treaba am eu cu fratele tau?
Ginny:Treaba e ca Ron e nervos tot timpul si pot spune chiar ca sufera,nu arata asta dar imi cunosc fratele,din cauza varului tau.
Neville:Adica?
Ginny:Adica el i-a furat-o pe Hermione.
Neville:Stai,Ron o place,adica pe bune?
Ginny:Adica da,si nu e bine.
Neville:Hm,nu stiu ce as putea eu sa fac dar oricum Andy invata la Ilvelmorny si nu o sa se mai vada cu Hermione.
* * *
Harry le facu semn sa se indrepte spre masa iar ei asa facura.Cand ajunsera si ei in dreptul mesei Andy se ridica in picioare si spuseAndy:Am de facut un anunt...o sa ma mut la Hogwarts..
Ginny:Ce ziceai ,Neville?
Toti ramasesera cu gurile cascate.
Hermione:Nu e grozav?(spuse ea cu zambetul pe buze,prinzandu-l de mana)
Neville:Nu iti poti parasi scoala fix in ultimul tau an!E..ironic
Andy:Ba da pot,pentru persoana iubita
Ginny:O cunosti de cateva zile!
Harry:Exact!Mie mi-a luat ani buni sa ma indragostesc de Ginny (si uite asa se alesese Harry cu o privire urata si o furculita in cap) ...ă dar am stiut din prima ca tu imi esti aleasa....
Hermione:Nu inteleg de ce faceti atata tam-tam,eu si Andy ne intelegem minunat.
Harry:Hermione,crede-ma,nu cum el ar trebui sa fii..
Hermione:Ce vrei sa spui?
Andy:Nu ii spui tu cu cine poate sa fie.
Harry:Vreau sa spun ca...esti singura care nu vede...(se uita putin ingrijorat la Ginny)
Ginny:Las-o balta Harry...
Il prinse pe Harry de mana si iesisera afara.
Ginny:Hai sa il cautam
Harry:Nu inteleg cum nu observa ,parca nu e ea.
Ginny:Poate nici nu il place ,nu e mereu ca in basme,nu?
Harry:Mie imi e teama ca Ron sa nu faca vreo prostie...il cred ca in stare de orice.
Mersera la cort si din fericire Ron era acolo ,in fata cortului ,privind valurile care se loveau de mal cu putere.
Ginny:Nu cred ca vrea sa vorbim..
Harry:Poate daca l-am face sa vorbeasca cu Hermione..
Ginny:Si ce rezolvam,ea e moarta dupa Andy.
Ceilalti venisera in urma lor.Andy si Hermione parand cei mai fericiti.
Luna:Saracul Ronald.Daca ea ar stii.
Harry:Eu cred ca ceva e putred la mijloc,Hermione nu e proasta si ea nu se comporta asa de obicei.
Ginny:Hm,cred ca ai dreptate.Hermione?!
Hermione:Da?
Ginny:Ron pare suparat.
Hermione:Mhm,du-te si impacal.Hai sa ne plimbam ,iubitule
Neville:Asta clar nu e Hermione..
Ginny:Hei fratelo!
Ron:Hm? Ah,voi erati.Scuze ca am tipat la tine mai devreme,eram nervos.
Ginny:Nu imi place sa te vad asa.Cat timp crezi ca poti sa iti mai ascunzi sentimentele?
Ron(rosind):Nu prea imi iese,nu?
Ginny:Stai calm fratioare,fata aia ,nu e Hermione,aflam noi ce s-a intamplat...
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanficRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.