˙ihtiyaç˙

596 60 2
                                    

Taehyung gülümseyip gözlerini kapattı. Onu ağlatan kişiyi düşündü. Geri zekalı olmalıydı , bu kadar güzel bir kızı nasıl üzerdi.

O şanslı çocuğu merak ediyordu...

*

Taehyung , İseul ile geçirdiği süre içerisinde gerçekten eğlenmişti. Çok fazla onu üzen erkekten bahsetmemişti. Ve güzelce vakit geçirmişlerdi.

İseul u evinin yakınında bir yere bıraktıktan sonra oda kendi evine gitti.

Yatağına yatıp kafasını yastığa koydu. Beyaz tavana bakarken bu gün yaşananları düşündü.

Aklına gelenler ile gülümseyip gözlerini kapattı , kendini uykuya teslim etti.

İseul ise evine girip hiçbirşey olmamış gibi babasına birşey demeden odasına geçti. Kapısını kilitleyip telefonunu eline aldı ve direk Jimine mesaj attı.

-Jiminiee!

-Beni rahatsız etme demedim mi? Zaten sinirliyim

İseul bu durumun kendisi yüzünden olduğunu biliyordu.

-Anlatmak ister misin?
✅✅

Bu sefer Jimin ona görüldü atmıştı. İseul sinirle telefonunu duvara fırlatıp duvara yumruk atacaktı ki "napıyorum lan ben" diye mırıldandı . Telefonunu öpüp sarıldı.

-Sen bu muameleyi hak etmiyorsun canım telefoncum.

En iyisi uyumak diye düşündü.

Son bir kez Jimin mesajına cevap vermiş mi diye baktıktan sonra gözlerini kapattı.

Jimin ise elinde ki içkisi , gözleri şişmiş bir şekilde oturuyordu.

Karşısında ki açık olmayan televizyonun siyah ekranına boş boş bakıyordu.

Kendini kesinlikle iyi hissetmiyordu. Hele demin mesaj atan kişiden sonra...
Birine ihtiyacı olduğunu anlamıştı. Hic yoktan o kız ile konuşabilirdi en azından.

-Biraz geç oldu ama... Evet anlatmak istiyorum.

Jimin uzun bir süre beklemişti ama ne yazık ki bir cevap gelmemişti...

Jimin kendini değersiz hissedip içki bardağını bir kenara fırlattı. Kırılan bardağın sesi odada yankılanırken derin bir nefes aldı.

Kalbini hızlandıran bir erkek vardı , erkek! Ve o gidip bir kızı öpmüştü.

İseul un duyguları ile oynadığı için kendini suçlu hissediyordu. Ama o an içinden gelmişti , öpmek istemişti sadece. Gerisinin gelmesini istememişti. Sadece masum bir öpücük...

𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙩' VMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin