İYİ OKUMALAR :)))
Genç kadın sonunda nöbetini bitirebilmişti. Yorgunlukla gözlerini ovuşturdu uzun geçen geceden sonra dinlenmeye fazlasıyla ihtiyacı vardı.
Üzerini değiştirmiş çıkışa ilerlerken sinan beyle karşılaştı."rüya işin yoksa birer kahve içelim. ?"
"nöbetim bitti eve gidip biraz dinlenmeliyim sinan bey."
"Tabi ama bir şartla sana daha uygun bir zamanda kahve ısmarlayım."
dedi gülerek. Aynı hastanede doktorluk yapıyordu çok sıcak kanlı birisiydi ilk iş gününde oldukça yardımcı olmuştu genç kadına üstelik fazlasıyla yakışıklıydı.
"neden olmasın iyi günler sinan bey."
"iyi günler şu gereksiz resmiyete bir son versen artık."
"peki iyi günler sinan "
Genç kadına göz kırpmış yanından uzaklaşmıştı. Ne kadar karizmaydı ama.
Taksinin ücretini vermiş araçtan inerken lüks bir araba dikkatini çekti üstelikde oldukça tanıdık bir araba camlarına baktı fakat siyah film kaplı olduğu için içini görme fırsatı yoktu. Genç adam kapıyı açmış bütün ihtişamıyla araçtan inmişti. Kendisini görmemişti güneş gözlüğünü takarken uzaktan bile seçilen maviliklerini gizlemişti. Ne kadar yakışıklı olduğunun farkındamıydı bu adam genç kadın erimişti adeta. Sonunda kendisini fark etmişti ama zamanlaması berbattı karşısında bir adet ağızı açık şaşkın şaşkın kendisine bakan aptal rüya vardı lanetler yağdırdı içinden. Her seferinde rezil olmayı başarıyordu inci gibi dişleriyle kendisine doğru sırıtarak yaklaştı yiğit.
"Gözlerini alamıyorsun bakıyorumda ."
" Seni her seferinde görmekten nefret ediyorum bilerekmi yapıyorsun ."
" her seferinde seni görmekten hoşnut değilim fakat senin için aynı şeyi söyleyemiyeceğim beni gözlerinle yerken. "
Yüzü git gide kızarırken yiğit keyiflenmişti.
"Senden nefret ediyorum.!"
Sinirle soluyordu elinde olsa bir kaşık suda boğabilirdi. Onlara doğru yaklaşan sarışın muhteşem fizikli kadın gözlerine ilişti yiğit onamı gülümsemişti az önce. Kendisini görmezden gelmiş o sarışın kadının yanağına öpücük kondurmuştu bile şaşkınlıkla gözleri büyürken bu görüntüye daha fazla katlanamdı tüm ilgi o sarışın kadının üzerindeyken uzaklaştı ondan.
"hayvan herif ne olacak ulu orta yerde fingirdeşme bari aman be bananeyse."
Neden bu kadar sinirlenmişti ki sanki. Nefret ediyordu ondan kapıyı sertçe kapattıp kendini koltuğa bıraktı. Uykusu kaçmıştı çoktan hep o dağ ayısı yüzünden olmuştu sinirlerini zıplatıyordu. Düşüncelere dalmış genç kadın titreşen telefonuyla irkildi bilmediği bir numara arıyordu. Merakla açıp kulağına götürdü.
Tanımadığı bir erkek sesi kulaklarını doldurdu." rüya selam ."
" kimsiniz."
"ben sinan telefon numaramı kaydetmeyişine üzüldüm."
"Ah üzgünüm sinan unutmuşum."
" neyse şimdi bunun önemi yok senden birşey rica edicektim rüya bana yardımcı olursan sevinirim."
" Hangi konuda sinan bey yani sinan ."
" konferansa katılacağım yarın bir konuşma yapmam gerek fakat konukların sıkılmaması için kokteyl havasında bir davet olucak senden ricam benimle beraber davete katılman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Aşkı
RomanceMüziğin ritmine iki beden eşlik etmeye çalışıyordu tamamiyle herşeyden soyut lanmış sadece birbirlerinin gözlerinin içine hapsolmuş lardı. Bütün kadınlar leylayı kıskançlıkla süzüyordu. Yağız kollarının altındaki küçük ve zarif bedeni kavramışdı san...