'Cenaze!' 26. Bölüm.

154 15 0
                                    

-Herkes yemeğini yedi ve arka bahçeye oturmaya çıktılar.Asiye de çay koymuştu çay olana kadar arka bahçeye çıkmıştı.M ustafa'nın kucağında olan tarçın'ı sevmeye başladı.

Tahir:Yengem sen de yüklü kadınsın bu eve şimdi bir tane daha gelin lazım tek başına kos koca konak sonuçta olmaz öyle.

Asiye:Yaa yaptığım ne ki sadece yemek yapıyorum bide temizlik bir şey olmaz.

Mustafa:Tahir haklı Asiye'm bak zaten kızımızda doğunca kim ne yapacak.O zaman,yani  gelin olmaz da  bir temizlikçi olur.

Tahir:Yok Abim yok benim de yaşım geldi evlenmek gerek.

Asiye:Nefes ile mi görüşeceksin.Eğer görüşeceksin nefes iyi kız ayarlarız sana.

Tahir:Yenge sende varya az değilsin..Abi bu cenaze işini napicaz biz.

Mustafa:Yarın gidicez işte Tahir son yolculuğuna ugurlicaz.

-Asiye kalkıp çayı getirecektir kii,yangaz Fatih durdurup o getiri çayları gece saat 00.00 kadar konuşurlar ve sonra herkes odasına çekilir.

Asiye: Mustafa sen iyisin demi?

Mustafa:İyiyim,iyi.

-Asiye,Mustafa'nın göğsüne yatar ve uyurlar.
...
-Asiye sabah kalkar ve ilk yaptığı şey aşağı inip Tarçın'ın yemeğini vermek olur.Biraz da Tarçın ile oynadıktan sonra ellerini yıkar ve yemek hazırlamaya başlar.
...
-Yemek hazırdır yavaş yavaş herkes kalkar.

Asiye:Yangazlar hadi uyandırın abinizi çıkın.

Murat:Tamam yenge.

-Yangazlar Mustafa'yı uyandırır ve aşağı inerler.Kaleli'ler yemeklerini yer yemez cenaze işi için giderler.Geldiklerinde dualar okunur  ve Saniye Kaleli'yi gömerler.A ardından da herkes eve gider.

(Bu bölüm çok kısa oldu ama şeker tadında bir bölüm yapmak istedim hoşçakalın.)

'Aşkın İzi' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin