Jiy Mare'nin Not Defteri
.
24 Mayıs 1944
Bugün "Kusursuzluk" projesinin 10.yıl dönümü. Deneyleri hızlandırmamızınsa 4. ayı. Bu 4 ay içerindeki ilerlememizi 10 yıllık başarısızlıklara borçluyuz. Benden önceki meslektaşlarımın başaramadığını başarmaya yakınım. Bunu hissedebiliyorum. Bunu başaracağıma inanıyorum. Çok çalıştım. Bu işin başına getirildiğimden beri çok çalışıyorum. Kusursuz İnsan modelini oluşturabilmek için elimden ne geliyorsa yapacağıma dair yemin ettim. Tüm tehlikeleri göze aldım ve bu proje için yapılmış tüm vahşetle mesleğim için göz yumdum. Bu insanlık için büyük bir şey. Kusursuz İnsan yaratıldığında herkes adımdan saygı ve övgüyle bahsedecek. Bunun için küçük fedakarlıklar yapmak gerekiyordu. Büyük başarılar için herzaman fedakarlık gerekir.
Canını bu projede kaybedenleri minnetle anıyorum.
.
5 Haziran 1944
Projede ilerlememiz devam ediyor. Şuan Kusursuz İnsan için İlaç'ın doğru dozunu bulmaya çalışıyorum. Ne varki bu hiçte kolay değil. Doğru doz miktarı için kullanılan VII. ve VIII. denek öldü.
VII dün öğle saatlerinde kendi kabininde ölü olarak bulundu. Gözleri yuvalarından dışarı fırlamıştı ve kulağından kan geliyordu. VIII. ise bu sabah erken saatlerde deney kabininde titreme nöbetlerinin ardından VII gibi öldü. Kulağından kan geldi ve gözleri dışarı fırladı. Buna ek olarak midesinde iltihapa benzer bir sıvının biriktiği tespit edildi. Ölümünden 3 saat sonra ise deneğin yüzü karardı.
.
6 Haziran 1944
Hesapladığım doz miktarı kadar İlaç'ı XI numaralı deneğe naklettim. 3 saat arayla aynı miktar dozu 5 kez verdim. Denek 3. kez İlaç'ı vermeye çalışırken bana saldırdı. Titrediğini gördüm ama başka yan etkisi göremedim. Bir kaç saattir titreme nöbetleri geçiriyor. Sonuç için bekleyeceğim.
.
8 Haziran 1944
XI diğer deneklerin aksine İlaç verildikten sonra 2 gün daha yaşamayı başardı. 2 gün boyunca belli aralıklarda titreme nöbeti geçirdi. İlaç verildikten sonra ağız yoluyla beslenmeyi başaramadı. 2 gün boyunca sadece ölümünden bir kaç saat önce uyudu. Uykusundan bir daha kalkmadı. Ölüm sonrası gözlerinde fırlama ve kulaklarında kanama görülmedi ancak el ve ayak parmakları tamamen morarmış ve şişmişti. Midesinde VII de görülen sıvının aynısından görüldü. Bu sıvı ayrıca deneğin karaciğerinde de görüldü.
.
13 Haziran 1944
İlaç'ta karbon miktarını arttırdım ve bazı mineralleri çıkartıp doz miktarını da düşürdüm. Bugün bunu yeni bir deneğin üzerinde deneyeceğim.
.
15 Haziran 1944
İlaç XIV numaralı deneğin üzerinde kullanıldı. İlaç verildikten sonra ilk 6 saat içinde hiç bir problem gözlenmedi. Ancak 6. saatten sonra denekte uyku hali gözlendi. Denek neredeyse 2 gündür uyku halinde. Vücudunda herhangi bir değişim yok ve hayati fonksiyonları devam ediyor.
.
16 Haziran 1944
XIV bu sabah erken saatlerde uyandı. Bir şey hatırlamadığını söyledi. Denek deney kabinine alındıktan sonra vücudundan az miktarda elektrik elde etmeyi başardım. Acı çekmediği belirtti. Sanırım bu sefer başardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E L İ T
ActionSoykırımın olduğu bir ülkede yaşamanın nasıl olduğunu biliyor musun? Çocuk yaşında aileni kaybetmenin ne demek olduğunu? Peki yeraltında kaçak yaşamayı? Yada hırsız olmayı? Köle olarak açık arttırmaya sunulmayı biliyor musun sen? Seni bir mal gibi...