- De ez most olyan ciki, úgy szégyellem magam!!- mondtam.
- Ne legyen ciki és ne szégyelld magad , Toby csak segíteni akart azzal hogy elmondta hogy szeretsz engem!
- De ...-nem engedte hogy folytassam mert megcsókolt.
- Semmi de! Én is szeretlek téged de nem mertem mondani mert féltem hogy te nem ! Toby csak jót akart. Most képzeld el ha nem mondta volna el akkor lehet ki se derült volna ez az egész és csak szenvedtünk volna tovább.- próbált vigasztalni.
Adamnek igaza van de azért mégis rosszul esett hogy a bátyám el mondta.
Megöleltem Adamet és aztán megcsókoltam .
- Itt aludnál ma , mert félek hogy kinyirom azt a seggfejt?!- mondtam mérgesen.
- Persze !- mosolygott.
- Köszi- öleltem meg.
Adam át ment Tobyhoz én pedig a konyhába mentem és megkezdtem egy üveg bort.
Hogy lehet valaki ennyire szemétláda mint a bátyám nem tudom.!?
Leültem az asztalhoz és ittam a bort.
Aztán Adam lejött.
- Megint nem fogsz emlékezni semmire !- mosolygott
- Kérsz ?- kérdeztem és töltötte a harmadik pohárral.
- Nem , és te se igyál többet! - vette ki a kezemből a boros üveget.- Gyere menjünk aludni!
Felmentünk a szobámba és néztük a tévét.
Adam átkarolta a derekam és úgy aludtunk.
Reggel felkeltem és lementem csinálni reggelit.
Mikor kész lett szóltam Adamnek.
- Édesem kelj fel , készítettem reggelit- mosolyogtam.
- Jó reggelt szerelmem - csókolt meg. -Minden nap így akarok kelni!
- Ha ide költözöl akkor így fogsz!
Lementünk enni, nem sokra rá Toby is lejött.
- Jó reggelt- köszönt.
-Jó reggelt - köszönt Adam is de én nem.
- Hugi nem is köszönsz?- nézet rám de én úgy tettem mintha nem hallanám . - Hát jó ha nem szólsz hozzám akkor nem !
Mikor Toby leült én felálltam adtam egy csókot Adamnek és elindultam felfelé a szobába.
- Most kerülni fogjuk egymást?- nézett utánam. Én bemutattam neki és mentem tovább.
YOU ARE READING
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️