2.bölüm

2 1 0
                                    

Hayata gözlerimi açtım.ama yoğun bakımda değil.nerde olduğumu bilmiyordum.odaya girdiklerinde kimseyi tanımıyordum.doktor geçici olarak hafızamı kaybettiğimi söylüyordu.
Doktor-hatırladığın birşeyler varmı ?

Ben-var

D-kimi hatırlıyorsun yada kaç kisiyi hatırlıyorsun ?

B-dört kişiyi hatırlıyorum .

D-kim bunlar?

B-hayvanat bahçesi sahibi salim amca,iki tane köpeğim ve pandam.

D-peki   hayvanların  adlarını hatırlıyomusun?

B-beyaz kõpeğimin adı annem,siyah köpeğimin ismi babam.pandamınki ise tek varlığım.

D-tamam sen taburcu olabilirsiniz
Dedi ve çıktı.salim amca içeri geldi.eşyalarını topladı ve beni alıp biyere götürdü.orası nı hatırlamıyordum .Bana orasının hayvanat bahçesi olduğunu söylemisti fakat ortada hayvanat bahçesi yoktu.salim amca benim ameliyatlarım için hayvanları satmıstı.ve orası kullanılmadığı için yıkılmıştı .sonra mezarlığa gittik.burası neresi biliyomusun diye sordu.bende evet.burası annem ve babamın mezarı dedim.hafızam yavaş yavaş  geliyordu.Ve beni biyere götürdü oraya daha hiç gitmemiştim.gerçekten çok güzeldi.bana şunu dedi"bundan sonra sen benim kızımsın burasıda senle benim evimiz"dedi.kapı açıldı kapıda salim amcanın eşi Nermin yenge vardi. Ve oğlu melih vardı . kendime ait bir odam vardı.odamda canım arkadaşlarımla benim resimlerim vardı.bu güzel arkadaşlarımın ismi Ravza ve Beyzaydı.bunları hatırlarken kalbime sancı girdi.dışarı çıktım.bir sürü hayvanlar vardı.çığlık attim. Çünkü acıya dayanamıyorum.nefesimin kesildiğini hissederek hayvanları son kez sevdim.ve salim amca beni hastaneye götürene kadar nefesim bitmişti.salim amca cok ağlıyordu hastaneye geldiğimizde ölmüştüm .ölmemin nedeni ise gizli kalpmis.bende gizli kalp varmış .annem ve babamda bu yüzden ölmüş.ve bende.



Beğendiyseniz lütfen oylama yapın ve yorum yaparsanız çok sevinirim.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tek dostum HayvanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin