Bayrak kapmacanın ardından tüm melezler kulübelerine dağıldılar. Hepsi çok yorgundu. Sabah kahvaltı borusuyla erkenden kalkıldı. Melezler kahvaltıdayken Kheiron geldi ve" Herkese günaydın. Bir ay içinde yaptığınız antrenmanların hemen hemen hepsini bugün halledeceksiniz. Bu antrenmanlar: lav duvarı, teke tek düello ve araba yarışı olacak. Ayrıca çalışmalarınız bittikten sonra kulübe başkanlarını büyük eve istiyorum. Poseidon kulübesinin bütün üyeleri katılacak." diye duyuru yaptı. Bazı melezlerden oflama sesleri yükseldi. Herkes yavaşça kalkıp ateşe doğru ilerledi ve adaklarını yaktı. Aqua yemeğini ateşe dökerken" Bunca zaman senden hiçbir şey istemedim baba. Ama şimdi senden Kronos'a karşı dayanabilmek için güç istiyorum. Bu kadarını bana borçlusun." diye fısıldadı. Sonra Percy yanına geldi, elini Aqua'nın omzuna koydu ve birlikte Poseidon masasına doğru ilerlediler.
Kahvaltıdan birkaç saat sonra antrenmanlar başladı. İlk başta lav duvarı vardı. Melezler teke tek yarışıyorlardı. Önce Piper ve Annabeth çıktı. İlk başladıklarında başa başlardı ama sonra Annabeth arayı açmaya başladı ve 10 metrelik duvarı 8 dakikada çıktı. Piper ise 9 dakikada. 1 dakikalık farkla kaybetmişti. Çok siniri bozulmuştu. Sonra Clarrise ile Leo yarıştı. Clarrise önde başladı. Ama Leo sonradan ateş gücünü kullandı ve Clarrise'in tutunduğu yerleri ısıttı. Clarrise küfür etmekle meşgulken Leo öne geçti ve kazandı. Sırada Percy ve Jason vardı. ikisi de hızla başladı. Başa başlardı. Duvarın bitimine 1 metre kalmıştı. Herkes nefesini tutmuş onları izliyordu. Duvarın sonuna aynı anda ulaştılar. Ve ikisi de en hızlı tırmanma rekorunu kırdı:6 dakikada çıktılar. Diğer melezler de bu şekilde yarıştı. Aqua en sona kalmıştı. Kheiron Aqua ile hem Jason'un hem de Percy'nin yarışacağını söyledi. Çünkü daha önce duvarda onu yenebilen olmamıştı ve en iyi tırmananlar da Jason ve Percy idi. Yarışlar başladı. Aqua ikisini de hızlıca yendi. Duvarı tırmanması 4 dakika sürdü. Rekor ondaydı.
Sırada araba yarışları vardı. Melezlere arabalarını yapmaları için 1 saat süre verilmişti. Takımlar ise tırmanma duvarının ardından belirlenmişti. Aqua ve Percy aynı takımdaydı. "Onları yenmek zor olacak. ikisi de atlarla iyi anlaşıyor ve çok iyi dövüşçüler." diye düşündü Annabeth. O ise Jason ile aynı takımdaydı. Aslında kurada Jason ve Piper aynı takımda çıkmıştı ama araları kötü olduğu için Jason Piper ile aynı takımda olmak istememişti. Bu yüzden Annabeth'ten takım arkadaşı değiştirmeyi istemişti. Annabeth de onu kırmamıştı. Böylece takım olmuşlardı. Piper da Malcolm ile takım olmuştu. Nico ve Will aynı takımdaydı. Onlarda zorlu bir rakip olacaktı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Arabalar hazırlandıktan sonra yarış için melezlerin sıraya girmesi bekleniyordu. Birkaç dakika sonra başlama borusu duyuldu ve arabalar yola çıktı. Aqua ve Percy arayı hızlıca açtı. Bu zaten beklenen bir şeydi. Ama Annabeth ve Jason hemen arkalarındaydı. Onların arkasında ise Piper ve Malcolm geliyordu. Clarrise ve bir Hecate melezi Aqua ile Percy'i yakalamak üzereydi. Clarrise onların arabalarına büyük bir Yunan ateşi attı. Percy o sırada arabayı sürüyordu." Aqua dikkatli ol!" diye bağırdı. Clarrise o sırada Aqua'ya bağırıyordu" Herkesten güçlü olduğunu sanıyorsun değil mi? Ama aslında kendini bile kontrol edemeyen zayıf bir kızsın. Güzel olabilirsin ama kendini beğenmiş bir züppesin!" diye bağırdı. Percy ise" Aqua onu dinleme!" dedi. Aqua başıyla onayladı ve onlara atılan Yunan ateşini kılıcı ile aldı ve yere attı. Annabeth ve Jason neredeyse Percy ve Aqua'yı geçmişti. Clarrise yanındaki kıza bakıp" Şunun kafasını karıştır." diye emir verdi. Arabayı Clarrise devraldı. Hecate melezi öne çıktı ve ellerini Aqua'ya doğrulttu. Eski bir dilde bir büyü söylemeye başladı. Aqua" Percy ne olursa olsun onu duyma. Sadece arabayı sür ve kazanmaya odaklan." diye seslendi. Ama melezin amacı Percy'i şaşırtmak değildi. Amacı Aqua'yı etkisiz hale getirmekti.
Bir süre sonra Aqua bazı görüntüler görmeye başladı. Bunlar hatırlamak istemediği anılarıydı. Yarışı kazanmak üzereydiler. Aqua da büyü yapan melez karşı kendi büyüleriyle savaşıyordu. Biraz daha dayanması lazımdı. Ama Kronos'un ortaya çıkmaya başladığını hissediyordu. Aqua Percy'e döndü ve" Biraz daha hızlı sür." diye bağırdı. Gözleri bir altın rengi oluyordu bir turkuaz renge dönüyordu. Percy bunu fark etti ve yan arabada bulunan Anmabeth'e seslendi" Annabeth burada küçük bir sıkıntımız var. Hecate melezi her ne yapıyorsa Kronos'un ortaya çıkmasına neden oluyor. " dedi. Jason Aqua'ya seslendi." Aqua biraz daha dayan. Bitişe varmak üzeresiniz." Aqua konuşmadan başıyla tamam dedi." Baba, bir kez olsun beni duyduğunu belli et lütfen. Kronos' a karşı koymam için bana yardımcı ol." diye bağırdı gökyüzüne doğru. Deniz birden çalkalanmaya başladı. Aqua'nın ellerinden çıkan büyülü dumanların şiddeti arttı ve Hecate melezini etkisiz hale getirdi. Sonra ellerini Clarrise'e doğrulttu ve onların arabalarını patlattı. Percy'e döndü, gülümseyerek" Önümüz açık. Hile yapmayı amaçlayan bir rakibimiz de yok. " dedi. İkisi birbirlerine baktılar. Sırıtarak" Hadi kazanalım şu yarışı!" diye bağırdılar aynı anda. Yan arabadaki Jason ve Annabeth ise pes etmeye niyeti değildiler. Kazanmak istiyorlardı. Bitiş çizgisi çok yaklaşmıştı. İki araba da başa baş gidiyordu. Ama Aqua ve Percy son bir atak yapıp öne geçtiler ve yarışı kazandılar. Diğer melezler onları kutlamak için gelirken Aqua Clarrise'in yanına gitti ve " Ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum ama işe yaramayacak. Bu şimdiden bil." dedi.
&&&&&&&&&&&&&&&
Sırada teke tek düello vardı. Melezler çiftler halinde sahaya çıkıyor, bir halka içinde savaşıyorlardı. Elbette gerçek silahlarını kullanıyorlardı. Savaşa iyi bir hazırlık oluyordu. Çoğu melez araba yarışında çok yorulduğu için düellodan kaçmaya çalışıyordu. Kheiron iyi bir yarış çıkardıkları için isteyenlere izin verdi. Düello yapmak isteyenler ise arenada buluşacaktı. Bir saat kadar sonra birkaç melez arenadaydı. Bunlar Jason, Aqua, Percy, Annabeth, Piper,Leo ve Clarrise idi. Hepsi sırayla birbiriyle savaşacaktı. Katılmak istemeyen melezler ise etrafta dolanıp savaşanları izliyordu. İlk olarak Jason ve Percy çıktı. Dövüşmeye başladılar. İkisi de çok güçlüydü. ikisi de çok iyi birer kılıç ustasıydı. İlk düelloyu Percy kazandı. Jason tekrar savaşmak istedi. Percy kabul edince tekrar başladılar ve bu sefer Jason kazandı. Percy" Berabere diyelim mi dostum?" dedi gülerek. Jason da ona güldü ve başıyla onayladı. Sırada Clarrise ve Piper vardı. Çok uzun sürmemişti. Clarrise Piper'ı hemen yere sermişti ama adil oynamadığı çok belliydi. Sonra herkes birbiyle savaştı. Kazanan hep değişti. Her turnuvada farklı biri kazandı. Ama belli olan şey Aqua'nın en iyi kılıç dövüşçüsü olduğuydu. Aqua Jason ile savaşırken Annabeth Percy'nin yanına yaklaştı ve" Kheiron ile konuştum. Şu ana kadar Aqua'dan daha iyi bir savaşçı olmamış. Ayrıca görebileceğimiz en güçlü melezlerden biriymiş." dedi. Percy'nin yüzünde bir şaşkınlık ifadesi oluştu. O sırada Jason ile Aqua'nın düellosu bitmişti. Kazanan Aqua'ydı. Son düello Piper ile Aqua arasındaydı. 10 dakika sonra Piper yerdeydi. Aqua " İyi savaştı Piper." dedi ve yerden kalkması için elini Piper'a uzattı. Piper ona bakmadı bile. Arkadaki melezlerden biri " Evet ya. Amma da uzun bir düelloydu." dedi ve gülmeye başladı. Aqua o tarafa döndü ve" Ne söylediğine dikkat et. Piper dikkate alınması gereken bir rakip. Sen karşısına çıksan ne kadar dayanırsın acaba!" diye bağırdı meleze. Piper da yerden kalkmıştı" Ben kendi başımın çaresine bakabilirim Aqua. Yardımına ihtiyacım yok." dedi sinirli bir sesle. Aqua da ona döndü ve " Senin benimle sorunun ne Piper? Belki de biraz konuşsak fena olmaz." dedi ve ormana doğru yürümeye başladı. Piper da onun peşinden. Leo onların arkasından bakarken" Kız kavgası izlemek fena olmaz." dedi. Jason ise " Kes sesini Leo." diye kestirip attı.
&&&&&&&&&&&&&&&
Aqua ormanın içine girip biraz ilerledi ve durup Piper'ı bekledi. Piper geldiğinde" Anlamıyorum Piper. Sana karşı asla bir kötü davranışım olmadı." dedi. Piper Aqua'ya baktı. Haksız değildi. Aqua hep ona iyi davranmıştı. " Sorun Jason mı?" diye sordu. Piper ise" Emin değilim. Belki de ne olduğunu ben bile bilmiyorum." dedi. Aqua" Savaş zamanında güvenebileceğim bir dostum olmanı isterim. Düşman değil." dedi. Piper o sırada düşünüyordu. " Sorun Jason galiba. Son zamanlarda ilişkimiz gerçek değilmiş gibi geliyordu. Zaten Hera' nın bir oyunuyla başlamıştı. Yanlış bir şeyler olduğunu hissediyordum. Bu yüzden Jason' dan ayrıldım. Sonra sen geldin ve eskiden sevgili olduğunuzu öğrendim. Hissettiğim yanlışlık buymuş demek ki diye düşündüm.Şimdi de sevgili olacak gibisiniz. Sizi deniz kenarında konuşurken gördüm. Neden bilmiyorum ama içimde ikinize karşı bir nefret büyüdü. Sanki sihir veya lanet gibi bir şeydi." diye içini döktü. Aqua da ona bakıp gülümsedi." Eğer istersen yeni bir başlangıç yapalım Piper. İki iyi dost hatta kız kardeş bile olabiliriz." dedi. Piper şaşkınlıkla ona baktı" Bunu gerçekten istiyor musun?" dedi. Aqua başını salladı. Piper ondan özür diledi ve sarıldılar. Aqua" Bence içindeki bir lanetti Piper. Artık eskisi gibi hissetmiyorsun değil mi?" diye sordu. Piper başıyla onayladı. Artık onları kıskanmıyordu. Hatta onlar için mutluydu. Birbirlerine sarılmış bir şekilde ormanın çıkışına doğru ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)
FanfictionPercy'nin öyküsüne kendi açımdan baktım ve kendi hayallerimi ekledim. Bazı yeni karakterler de her zaman hikayede olan karakterlerimize eşlik edecek... UYARI!!! Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsanız kötü amaçlı yazılım saldırısı...