Medya:Sam Smith-Stay With Me
•••
"Demin beni hayal ederek kendini mi çekiyordun?"Sikeyim seni Chen!
•••Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.İyi okumalar~
Far görmüş tavşan misali gözlerimi kocaman açmıştım.Arkamı dönüp onun gerçekten burada var olduğuna inanmak istemiyordum ama o varlığını kafama sokmak istercesine susmuyordu.
"Günaydın Baekhyun ve güzel arkadaşları."ses tellerini si-...sakinim.
Yüzsüzlük yapıp karşımda ki sandalyeye oturdu.İstemeden de olsa onun burada ki varlığını doğrulamış oldum.
"Ben sana soframa oturabilirsin dedim mi?!"Yarım ağız gülümsedi.
"Yatağına girmiş adamım güzelim.Sofrana oturmam bu kadar koymamalıydı."Herkes gülmeye başladığında ağzını yüzünü dağıtmamak için kendimi zor tuttum.Konuyu değiştirmeliydim.
"2 metre adamsın ne demeye her yerden çıkıyorsun?Bir sal beni.Rahat bırak.Bir günde şu yüzünü görmeyeyim."Omuz silkti.
"Ben çok mu meraklıyım sanıyorsun?Benzin ne kadar biliyor musun?Habire senin peşine gidiyorum ama ben isyan etmiyorum.Yazar hikayeyi böyle yazıyor.Git ona bağır."(İyi ki isyan etmedin nankör)Bu sefer ben omuz silktim.Yazar deyince akan sular duruyordu.Onun sözünün üstüne hiçbir şey söyleyemezdim.(Yerim seni.İşte hayırlı evlat*-*)
"Bu sefer niye geldin?"Yeşillik tabağını eline alıp Sehunun özenle doğradığı,benim güzel salatalıklarımın hepsini kendi tabağına doldurdu!
"Jongdae çağırdı."benim bir şey yapmama kalmadan Kyungsoo Chen'in kafasına vurdu.
"Bir kere de rahat dur nolur.Ben 7/24 seni mi takip edeceğim?"Çocuğa vura vura iyice gerizekalı yapmış olsa da bir şey demedim.Kesinlikle korktuğum için değil.Kyungsoo'dan niye korkayım?Yani...siktir etsene beni ürkütüyor!
"Kurulu topluyoruz dediniz."Sabır.
"Bu deve ne zamandır kurulumuzda var?Bensiz kurul falan mı yapıyorsunuz?Ya da dur sen önceden bunu 1 defa bile gördün mü de çağırıyorsun?"Chanyeol yemeyi kesmişti.Bir şey diyeceği çok belliydi.
"Chen geçende bizim şirkete geldi."şimdi siktim seni.
"Ee?"Acınası bakışlarını Chanyeol'e yolluyordu.Chanyeol bir ona bir de benim ateş saçan gözlerime baktı ve beni seçti.Çakma falandı ama yine de işe yarıyordu.
"Hatta biz onunla doğruladık haberleri."masada ki diğer 3 kişi gibi benimde ağzım şaşkınlıkla aralandı.
"Baek açıklayabili-"
"Kapa çeneni!Devam et Chanyeol."ikisi de pusmuş bir şekilde karşımda duruyordu.Sakin ol Baekhyun.Sakin ol Baekhyun.Sakin ol Baekhyun.Sik onları Baekhyun!
"Haberleri doğrulamam için beni gaza getirdi.Sabah da Baekhyun seni görmek istiyormuş gel diye mesa-"Tek tek her şeyi yumurtluyordu.Chen eliyle ağzını kapatırken bir yandan susması için yalvarıyordu.
"En boktan noktaları niye anlatıyorsun?!"Bari burnunu kapatma nefessizlikten ölecek adam...
"Chen yeter.Anlat şunu."Chen elini çektiğinde hızlı hızlı nefes almaya başladı.Chanyeol nefesini düzene sokana kadar kimse konuşmadı.
"Haberleri gördüğümde seni defalarca aradım.Ulaşmam gerekiyordu.Yardım etmeliydim.Beni biliyorsun Baekhyun.Bende sana ulaşamayınca hikayenin diğer baş kahramını aradım.Direkt telefonu açtı.Gerçi kişisel numarası olmadığı için başta sekreteriyle konuştum ama olsun.Senin arkadaşın olduğumu söylediğimde şirkete gelmemi söyledi.Bende gittim.O esnada seninle konuşuyordu.Halledeceğini söyleyip telefonu kapattı.Tanıştık ardından tüm olayları anlattı.Kafasında ki doğrulama fikrini söyledi.Senin sunduğun düşüncenin aksine fazlaca doğru geldiği için onu destekledim ve ona yardım ettim.Kaç yıllık arkadaşımsın.Saçma sapan kararlar verip kendini bok çukuruna atmakta üzerine yok.Şu şirket işleri dolayısıyla iyice çöktün.Bu adam senin son şansın.Bunu elden kaçırmanı istemiyorum."Gözlerimi Chen'den ayırıp Chanyeol'e baktığımda 32 diş bana gülümsediğini gördüm.Sevimsiz piç.
"Peki bu sabah niye çağırdın?"Bunu sormamı bekliyormuş gibi heyecanla anlatmaya başladı.
"**** Magazin de çalışan bir arkadaşım var.Onu çağırdım.Dışarıda Chanyeol'ün gelmesini bekliyordu.İlişki haberini sağlama almamız için görüşüyor olmanız gerek.Sanki önceden kimse bilmediği için bir arada gözükmüyordunuz ama doğrulanınca özgürce görüşüyormuşsunuz gibi olmalıydı.Özellikle benim kapıyı açtığım kısmı da koyacak.Bilerek kapıyı açtığımda yakın davrandım.Bu bizim de onunla tanıştığımızı gösteren bir imaj sergileyecek.Anladınız mı?"Chen zeki bir insandı.Salak gibi dursa bile kafasında bir çok fikir vardı ve o fikirlerinin arasından en mantıklısını seçip hayatında uyguluyordu.Bu yüzdendir ki bir şey yaptığında ona dirket tepki veremiyordum.Yani en azından aşırı tepki vermiyordum çünkü her daim mantıklı bir açıklaması oluyordu.
"Chen sana aşığı-"Sehun,Luhanın ağzına kestiği krep parçasını tıktığında kıkırdadım.Sinir bozucu bir tatlılıkları vardı.Kafamı çevirdiğimde Chanyeol ile göz göze geldim.Hey niye öyle masum masum gülüyorsun?!
"Neyse gençler her şey iyi hoştu ama benim gitmem gerek.Gidip biraz modellik yapacağım da işim çok zor çok!"Sehun kalktığında Luhan,Chen ve Kyungsoo da beraberinde kalktı.
"Ben de Karakola gideceğim.Alt tarafı 2 poz veriyorsun Sehun.Ben tüm gün elin azılı suçlularıyla uğraşıyorum."Kyungsoo'ya mesleğini fazlasıyla yakıştırıyordum.Ayrıca o polis üniformaların içinde çok seksi duruyordu.
"Ben de Adliyeye gideceğim.Alt tarafı 2 poz veriyorsun Sehun.Ben tüm gün Kyungsoo'nun yolladığı azılı suçluların saçma bahanelerini dinliyorum."Luhan cübbesini giydiğinde tamamen farklı birine bürünüyordu.Ani hâl değişikliğine hasta oluyordum ama keşke mesleğini seks yaşantılarında da kullanmasa.Sehun'u suçlu yapıp-her neyse iğrenç buna girmeyeceğim.
"Ben de atölyeye gideceğim.Alt tarafı 2 poz veriyorsun Sehun.Tüm gün iyi-kötü sesi olan herkese şan dersi vereceğim diye götüm çıkıyor."Chen ünlü bir şan eğitmeniydi.Çoğu ünlü güçlü sesinden dolayı onu tercih ediyordu.
"İyi be demedik bir şey."Sehun dudak büktüğünde Luhan dayanamamış olsa gerek dudağına bir buse kondurdu.Tam devam ettireceklerdi ki araya girdim.
"Hadi gidin evimden."Uzun bir vedalaşmanın ardından hepsini işe yolladım.Kendimi çocuklarını okula yollamış bir anne gibi hissediyordum.Şimdi ayaklarımı uzatıp çay içecektim ki masada hâlâ yemek yiyen çakma sevgilimi gördüm.Dünyaları yedin adam yeter!
"Sen de işe gitsene kardeşim.Ne oturuyorsun hâlâ?"yemeyi bırakıp peçeteyle ağzını sildi.
"Sen gidecek misin?"Tabiiki de soruma soru ile karşılık verebilirsin.
"Hayır."yerinden kalkıp üzerini düzeltti.
"Güzel bende gitmiyorum.Bugün buradayım."
"Kimden izin aldın?Malum ben izin vermedim."Yanıma yaklaşıp eğildi.Boylarımız eşitlendiğinde aramızda pek mesafe yoktu.Böyle durmak içimde saçma bir duygunun açığa çıkmasına sebep oluyordu.Özlemek?Yok artık.
"Birinden izin almam mı gerekiyordu?Kalmak istiyorum ve kalacağım."Onu ittim geriye doğru sendelemişti.
"Götümü koltuğa dayayıp film izlemek istiyorum!"Evet kesinlikle koltuğumla ilişkiye girecektim ve kesinlikle bu planımda onun yeri yoktu.
"Film izlerken tabiiki de götünü bana dayayabilirsin.Lafı bile olmaz."Sikik piç.
"Siktir git!"Boğazım yırtılırcasına bağırdım.
"Evet odana gidip üzerimi değiştirmem gerek.Bu halde rahat olamam."Mutfaktan çıkıp ileri doğru gitmesi gerekirken sağa saptı.Peşinden aramızda mesafe bırakarak ilerliyor bir yandan da söyleniyordum.
"Odam orada değil gerizekalı."Arkasına dönüp göz kırptı ve o suratına piç gülümsemelerinden birini yerleştirdi.
"Önce ellerimi yıkacağım.İnan bana odanın yerini çok iyi biliyorum güzelim ve ömrüm boyunca unutabileceğimi sanmıyorum."Bu salakla 1 gün?Tanrım al canımı...
Bu gün bölüm yayınlayacağımı söyledim.Günün bitmesine 51 dakika kalmış ama yine de sözümde durdum öyle değil mi?Sizi seviyorum minik kuşlarım~🌌💜🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Byun Company And Park Company
Фанфик"Baekhyun sana kıçını kaldırıp şirketi kurtar dedim.Git Park Chanyeol'ün altına yat demedim!" "Ama zamanında şirketi kurtarabilmek için babamda Bay Park'ın altına yatmış!"