''LOKI ODINSON*1''Carol'ın bağırışı tüm salonu titretmişti. Steve ve Bucky Carol'a gitmeye çalışan Thor'u zor zapt ediyorlardı.
''Bırak beni Steve. Carol bana bak ! Sana aşığım bunu biliyorsun değil mi ? Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmen gerekiyor ! Bucky çek ellerini üzerimden. CAROL DANVERS SANA KARŞI KONULAMAZ BİR AŞK BESLİYORUM !'' Thor'un haykırışları devam ediyordu.
''KES SESİNİ!''diye karşılık verdi Carol.
Slytherin masasından çıt çıkmıyor, herkes meraklı ve korku dolu bakışlarla Carol'ın ne yapacağını merak ediyordu.
Loki sonunda salona teşrif ettiğinde yüzünde en ufak bir utanma yoktu. ''Ah kardeşim...''diye muzip bir ifadeyle Thor'a baktı. ''Aşık mı oldun ?''diyerek cümlesini devam ettirdi.
''Loki... Sen Carol'la yakın arkadaşsın yalvarırım söyle yanıma gelsin. CAROL SENİ SEVİYORUM.''
Thor'un söyledikleri Loki'yi şoka uğratmıştı.
''Sen- Ne? Carol mı ? Ne alaka ? Öyle olmaması gerek-''
Carol ateş saçan gözlerini Loki'nin üzerinde gezdirdi. ''Loki... Üç büyük lanetin hepsini üzerinde deneyeceğim. Azkaban'a*2 gitmek umurumda bile değil. Mahvedeceğim seni anlıyor musun ?''diye tısladı.
Loki ''Bir yanlışlık olmuş olmalı sana değil Scott'a aşık olması gerekiyordu.''dedi. Sakin tavrı Carol'ı çileden çıkarmaya yetmişti.
Carol asasını en yakın arkadaşı Loki'ye uzatıp mırıldandı. ''Boxposio*2''
Ani bir patlamayla geriye uçan Loki birkaç şamdan ve aynanın üzerine düşmüştü.
***
''Amortentia çok güçlü bir iksirdir.''dedi Profesör Strange Carol'a ağzı açık bakan Thor'a bakarak. ''Aşık olduğunu sandığı kişiye aşktan ziyade güçlü bir hayranlık ve tutku besler. Onsuz geçirdiği bir saniye azap gibi gelir. Hatta öyle ki kişiyi ölüme kadar götürebilir. Bu yüzden bu iksiri yasaklı iksirler başlığı altında inceliyoruz Loki Odinson.''dedi profesör her tarafı kesilmiş bir şekilde yatakta yatan Loki'ye bakarak.
Ölümü duyunca ürperen Steve, Tony lafa girince hemen ona döndü.
''Tabii bunun bir panzehiri var. Değil mi profesör ?''
Profesör elindeki yaraların daha hızlı iyileşmesi gereken iksirin bulunduğu şişeyi Loki'ye uzatırken ''Evet, evet. Var. Fakat yapımı 11 gün 12 gece sürüyor. Biraz meşakkatli bir iş.''dediğinde Bucky ''Ne yani 11 gün boyunca aşık bir Thor'a mı bakmamız gerekecek profesör ?''diye atıldığında Carol sinirden köpürmüştü.
Profesör Strange ''Etkileri azaltmak adına birkaç iksir verebilirim fakat evet, Thor'u idare etmek zorundasınız. Ayrıca Carol,'' diyerek Carol'a döndü.
''Senden de biraz anlayış beklemek zorundayım. Onu üzdüğün her an ciddi bir şekilde azap çekiyor olacak. Ölümüne sebep olabilecek azaplar.''dediğinde Carol sinirden kahkaha atmaya başladı.
''Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz Profesör ? Hiçbir anlayış göstermek zorunda değilim. Bunu ben seçmedim ve onu kesinlikle yakınımda görmek istemiyorum. Özellikle bana bu şekilde bakıyorken.''diye tısladı. Sesinden ne kadar iğrendiği belli oluyordu.
Bucky daha fazla dayanamamıştı '' Onu ölüme mi terk edeceksin ? Kafayı mı yedin sen ? İğrenç olduğunuzu biliyordum ama bu kadar düşebileceğinizi düşünmemiştim.''diye bağırdı.
Başından beri sesini çıkarmayan Natasha ''Bizim yaptıklarımızı sorgulama yetkisini sana veren kim Barnes ? Muggle hayranı baban mı ? Ah pardon sen onu uzun zamandır görmüyordun değil mi ? O sizi bırakıp bir Muggle ile evlenmişti. Ne yüz karası ama.''diye cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aresto Momentum | STONY, WINTERWIDOW, SPIDEYPOOL
FanficAvengers but in Hogwarts. #marvel #1 #stony #1