Dragostea e în pericol

7 1 0
                                    

                         Sara şi Kevin se bucurau unul de celălalt , dar părinții Sarei erau îngrijorați. Unchiul şi mătuşa lui Kevin au descoperit şi ei că Kevin lipşeşte şi fiecare s-au apucat să dea telefoane  pe la rude şi pe la prieteni exact aşa cum au făcut şi părinții Sarei.



                                                                *



                         Sebastian şi Karin erau acasă la ei şi erau foarte îngrijorați şi la un moment dat Sebastian spune:

                          - I-am interzis Sarei să se mai vadă cu fiul lui Albert şi poate de asta a fugit de acasă. Poate că a fugit cu el.

                         - Nu ar fi trebuit să îi interzici să se mai vadă cu el. Ar fi trebuit să vorbeşti cu mine despre asta şi am fi rezolvat altfel. Dar voi bărbații sunteți atât de orgolioşi încât nu vă sfătuiți cu nimeni câteodată , spune Karin.

                         - Nu avem timp de reproşuri acum , spune Sebastian. Trebuie să o găsit pe Sara.

                        - Aşa este , spune Karin.


                                                               *


                        La fel ca părinții Sarei şi unchiul şi mătuşa lui Kevin erau îngrijorați. Şi ei începuseră să dea telefoane şi la un moment dat mătuşa lui Kevin spune:

                         - Dragule , tu când ai aflat că Kevin e împreună cu Sara i-ai interzis să se mai vadă cu ea? Dacă da poate că asta la făcut să plece.

                        - Da , bine înțeles că i-am interzis. Dar acum că mă gândesc cred că am făcut un lucru greşit că i-am impus lui Kevin să nu se mai vadă cu Sara şi să o întâlnească pe Bella. Dar de unde ştim noi că Sebastian îl suferă pe Kevin? spune unchiul lui Kevin

                        - Eu zic să mergem la Sebastian şi să vorbim cu el. Poate că Kevin a fugit cu Sara , spune mătuşa lui Kevin.

                        - Bine , spune unchiul lui Kevin.



                                                               *



                        Părinții Sarei erau în living şi la un moment dat aud soneria. Când Sebastian deschude uşa îi vede pe unchiul şi oe mătuşa lui Kevin.

                        - Voi de ce ați venit aici? întreabă el

                        - Nepotul nostru , Kevin , a fugit de acasă şi ne-am gândit că poate a fugit cu fiica ta , spune mătuşa lui Kevin.

                        - Dragule , eu zic să îi laşi să intre , spune Karin. Se vede că nu au intenții rele şi poate că ne-ar putea ajuta să o găsim pe Sara şi noi i-am putea ajuta să îl găsescă pe Kevin. Şi poate că dacă sunt şi ei de acord îi vom lăsa pe copii să fie împreună.

Sebastian îi primeşte înauntru pe unchiul şi pe mătuşa lui Kevin şi le spune:

                        - Bine , sunt de acord ca copii să fie împreună. Dar mai am ceva de spus. Dacă fiica mea pățeşte ceva eu vă omor toată familia , jur asta.

                       - Sebastian , şi eu țin la Sara la fel de mult ca tine. Dar având în vedere circumstanțele cred că nu au de gând să facă nimic rău , spune Karin.

Oameni și demoni 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum