'Kızımız,için' 27. Bölüm.

158 14 0
                                    

-Eve gelirler,Tahir ve yangazlar evde işlerini hallettikten sonra çıktılar.Asiye ve Mustafa da odalarındaydı.

Asiye:ahh!!

Mustafa:Asim iyi misin sancın falan mı var noldu tekmeliyomu??????

Asiye:Tekmeliyomu,tekmeliyor.

-Asiye,Mustafa'nın elini alıp karnına koyar ve kendi elinide en üste koyar.

Asiye:Bak tekmeliyomu hissediyormusun?

Mustafa:Valla nasıl tekmeliyor!Prensesin benim.

-Asiye ,Mustafa konuşurken ona bakıyordu,sessizlik olunca hemen doldurdu.

Asiye:Çok şanslı senin gibi bir babası olduğu için.Ben de çok şanslıyım.

Mustafa:Neden??

Asiye:Senin gibi bir eşe sahip olduğum için.Senin gibi koca yürekli bir adama ahip olduğum için.

Mustafa:Bende çok şanslıyım o zaman.

Asiye:Hmm..Şansın kimden yana.

Mustafa:Senden,senin gibi bir kadına sahip olduğum için.Her zaman yaralarımı sardığın icin.Daha döyleyemediğim bir sürü şey..

Asiye:Mavişim benim.

Mustafa:Gel,buraya.Gel.

-Asiye'ye sarılır ve saçlarını oksayıp öper.Biraz bu sessizlik de kalfıkdan sonra Mustafa bozar sessizliği.

Mustafa:Hadi biraz kızımıza alışveriş yapalım.

Asiye:Hadi o zaman.

-Asiye ve Mustafa el ele tutuşup arabaya binerler.Ve yola koyulurlar.
...
-Çarşıya geldiklerinde,Mustafa ilk önce arabadan iner ve Asiye'nin  kapısını açar.El,ele tutuşurlar ve ilk bebek mağazasına girerler.Asiye her şeyi almaya niyetlidir.Mustafa da buna razı.İkisi de dükkanın içinde ayrılırlar.Asiye bir kaç parça bir şey almıştır ama Mustafa doldurmuştur.Asiye hemen Mustafa'nın yanına gelir ve sepete koyar aldıklarını.

Asiye:Mavişim çok almıssın ama.

Mustafa:Kötüye mi gidecek Asim kızımız için.

Asiye:Sen bilirsin.

-Aldıklarını ödedikten sonra.Beşik bakmaya gittiler.Baya bakındıkdan sonra,en sonunda uygun bir beşiği budular ve aldılar.Acıkmışlardı Mustafa güzel bir restorana götürmüştü ailesini,sipariş ettikleri yemekler gelene kadar sohbet etmeye başladılar.

Asiye:Mustafa,annen mektubunda Kadir ile Kuzgun un kanıtları var demişti.Kullanicakmiyız.

Mustafa:Yok onları kullanmicaz elimizde kalsın.

Asiye:Tamam..

-Asiye'nin ellerinden tuttu.

Mustafa:Eğer kullanalım diyorsan kullanalım ama ben onları saklamak istiyorum.

Asiye:Yok gerek yok.

-Yemekler gelmişti,Mustafa ara sıra hem Asiye'nin ağzına veriyordu hem de kendi yiyordu.Hesabı ödediler ve kalktılar.Arabaya binmişlerdi.

Mustafa:Sahile gitmek istermisin?

Asiye:çok yorulduk eve gitsek.

Mustafa:Ama benim sana bir süprizim var,daha doğrusu size.

Asiye.Neyniş o süpriz?

Mustafa:Bilemeyiz..

'Aşkın İzi' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin