Part 1-Begining

111 5 2
                                    

Dnevna rutina opet. Šetanje 3 kvarta i onda u teretanu sa svojim prijateljicama.

Madison: Rose!

Ja: Hm?

Lilly: Zamislila si se.

Ja: Ma samo sam umorna.

Nasmiješila sam im se. Lilly i Madison su bile moje najbolje prijateljice. Bile su najvece ludače ikad! One su uvijek mislile da nam ne treba ljubav u životu. Ja sam se kao slagala sa njima, ali sam se zaljubljivala u mnoge. Imala sam i nekoliko veza, zadnja nije baš najbolje završila. Plakala sam 2 tnjedna.Pas me je povukao. Da, imam malog maltezera, ima 4 mjeseca i zove se Snoopy. Ja imam 18 godina i 4. sam razred srednje. Nastavili smo hodati i odjednom me je Lilly udarila laktom.

Pogledala sam u nju, a ona mi je pokazala očima naprijed. Pogledala sam naprijed i vidjela mog prehot susjeda u kojeg sam duže vrijeme

zaljenljena, ali nikomu nisam priznala.

Zove se Luke. Ima crnu kosu.Svijetlo plave oči i rozkaste usne. Bio je savršen, sa oštrim crtama lica. Približavao nam se.

NasTri: Ćao!

On: Ćao. Sladak psić.

Pogledao je u Snoopy-a pa u mene.

Ja: Umm, hvala?

Čučnuo je a Snoopy je potrčao do njega.

Luke: Kako se zove?

Ja: Snoopy.

Luke: Imaš lijepo ime. I vlasnicu.

Luke : Miran je. Psi uglavnom laju na mene.

Ja: On ne laje na slatke dečke. Mislim... umm. da ...

Spustila sam glavu.

Pogladio ga je po glavi i nasmijao se. Kladim se da sam bila crvena isto paprika.Nasmijao se opet,ustao,spustio majicu i nastavio hodati zanosnim hodom.

Lilly: Šta je to bilo?

Ja: Vjeruj mi, ne znam.

Lilly: Mhm.

Bili smo blizu teretane i ja sam ugledala svog brata. Potrčala sam do njega. Zagrlila sam ga.

Ja: Jack.

Jack: Heey,malena.

To je bio njegov nadimak meni. Nije mi išao na živce, mislim da je slatko kad mi tako kaže. Pustio me iz zagrljaja. Već su Lilly i Mads došle.

Ja: Evo ti Snoopy.

Dala sam mu povodac. Izvukla sam iz đepa kutijicu s hranom.

Ja: Evo, dadni mu ovo sve za 20 minuta.

Jack: Točno za 20 minuta?

Pogledala sam na sat i onda u Jacka.

Ja: 19.

Jack: Ti si opičena.

Lilly: Luke to ne misli.

Slgnula je ramenima.

Ja: Lilly!

Jack: Koji Luke? Onaj što živi blizu tvoje kuće? Malena, nemoj. Znaš što se desilo zadnji put.

Ja: Jack, ponašaš se previše zaštičnički.

Jack: Ne, ne ponašam. Ne znaš kakvih budala ima u New Yorku.

Ja: Nije budala, znam ga, Bože. 3-4 mi je susjed.

Jack: Nećemo se sada raspravljat'.

Zagrlio me opet a ja sam stegla svoje ruke oko njegovog struka. Poljubio me u tjeme.

Our Love <3 CroatianWhere stories live. Discover now