-Virág! -rohantam be a faházba.
-Mi az?
-Azt hiszem.....nem röhögsz ki???
-Dehogy, miért röhögnélek ki?
-Azt hiszem szerelmes vagyok.
-Váárj, kitalálom! Fekete haj, kék szem, hmmmmm......Cortez????
-Igen.
-Uhhhhh.
-Lehetséges ennyi idő után?
-Hát persze....énnekem is van valaki.
-Tudom, Ricsi.
Ebben a pillanatban Kinga rontott be az ajtón.
-Komolyan...megőrjít!!!!
-Ki?-kérdeztük egyszerre Virággal.
-Hát Ő!!!!
-Ki?
-Hát Ő!!!
-Jaaaaa...Zsolti???
Legnagyobb megdöbbenésemre, a válasza igen volt. Aha.
Este 7 és már aludni készültünk, amikor kopogtak. Ricsi és Zsolti állt az ajtóban.
-Jösztök felelsz vagy mersz- ezni?(iroi szerk. Ez igy helyes?)
-Naná.
Mentünk utánuk a medencéhez.
-Na, akkor én kezdek.-vigyorodott el Ricsi. Pörgetett, és Corteznél állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.-mosolyodott el Cortez elképesztő helyesen és aranyosan.
-Hmmmmmm. Akkor csókold meg Renit.-mondta, ilyen ,,úgyse csinálod meg" fejjel. Én Ricsit elküldtem magamban elég meleg tájakra, de nem volt mit tenni, megegyeztünk, a feladata akármi is, megcsinálja.
Cortez felállt, bocsánatkérően mosolygott,hozzámlépett és kis habozás után.....megcsókolt. Nagyon jól csinálta, de csak egy pillanatig tartott. Elengedett, majd Ricsihez lépett, aki kezet fogott vele. Midenki pörgetett, azután elindultak a házakba. Én még maradtam.
A szobák egyébként így voltak elosztva: Én-Virág-Kinga
Cortez-Ricsi-Zsolti-Dave-Macu
Andris-Robi-Zsák-Gábor
Ültem a medence mellett és a csókunkon gondolkoztam. Minden másodpercét megpróbáltam újra feleleveníteni. Hirtelen egy kezet éreztem a vállamon. Az ijedségtől nem is gondolkodtam, csak a medencébe vetettem magam. Kinéztem a partra. Cortez állt ott.
CZYTASZ
Szjg másképp
RomansMi lenne ha Reni más lenne? Mi lenne ha Cortez azonnal lépne? Ha elolvasod megtudod!