Raceala

183 21 0
                                    


Era o seara tarzie de mai cand o furtuna se indrepta spre centrul Seulului. Era trecut de ora zece cand Chanyeol intra in baie pentru a-si lua un dus fierbinte dupa o zi lunga la lucru. Baekhyun isi puse o pereche de pijamale comfortabile apoi se aseza in pat pe partea stanga,unde era locul sau. Privii spre dreapta trecand mana pe partea de pat neocupata ce era rece . Inca astepta pentru satenul ce intrase in baie in urma cu cateva minute bune, citind o carte inceputa de dimineata in masina.
In ultima vreme a plouat zilnic, iar vantul batea destul de tare cat sa porneasca o posibila furtuna.
Cand se auzi clanta usii de pa baie, Baekhyun isi arunca ochii spre iubitul sau ce parasea incaperea. Isi purta deja hainele,iar parul sau era aproape uscat. Brunetul zambii,lasandu-si cartea pe noptiera apoi privii spre Chanyeol ce stranutara pentru a o suta oara in acea zi. De cateva zile incoace Chanyeol era tot mai obosit si se simtea ametit.
—Ai terminat?
Intreba brunetul vazand apoi un Chanyeol obosit si lipsit de orice chef.
—Mm, vreau doar sa dorm. Ma primesti in bratele tale?
Intreba el inocent asezandu-se intre picioarele baiatului,punandu-si capul in scobitura gatului sau, Baekhyun mangaindu-i spatele, impleticindu-si picioarele cu ale sale.
—Ai temperatura.
Constata brunetul cand ii saruta crestetul capului, masandu-i apoi scalpul.
—Chiar? De aceea ma simt asa?
—O sa iti aduc un ceai.
Spuse el incercand sa se ridice,insa Chanyeol nu se clintii.
—Nu pleca. Vreau doar sa stau aici, e atat de bine .
Spuse el pe un ton dulce, plasand un scurt pupic pe gatul brunetului.
—O sa te ajute un ceai. Ma voi intoarce .
Spuse el ingrijorat.
—Bine, dar vreau un sarut .
—Si daca imi transmiti raceala?
—Aah... am uitat de asta . Nu ar trebui sa stau atat de aproape .
Spuse el punandu-se la locul sau,insa Baekhyun se puse usor peste el sarutandu-l lung .
—Vin imediat.
Spuse el fugind spre bucatarie.

Sfarsit *

One Shot series🌻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum