O zamanlar üniversiteye hazırlık zamanlarımdı etüte yeni başlamıştım sınıflarda sıralamalar vardı 1-2-3.. 6 ya kadar sınav yapıp iyiden kötüye doğru sıralıyorlardı öğrencileri ben 3 düşmüştüm say3 tü sınıfımın ismi okuldan arkadaşım say4 e düşmüştü ilk sınavda biraz kötü yapıp bi alt sınıfa düşmeyi planlıyordum ama keşke planlamaz olsaydım mı demeliyim yoksa hayatımın en güzel günleri mi demeliyim bilemedim ikisinin karışımı bişe demek daha doğru olurdu. Bir zaman sonra sınav oldu ve ben alt sınıfa düşemedim ama bi alt sınıftan bir çocukla konuşup onu 3 e kendimi de 4. sınıfa düşürtmüştüm say4 le ilk dersimdi onu ilk defa görmüştüm ama bir etkilenme olmamıştı en azından şimdilik ilk hafta sınıftaki arkadaşlarımın gözünde kimseyi önemsemeyen (cool) çocuğun teki olarak görülüyormuşum ama bunun cool'lukla bir alakası yok hemen alışamıyordum bazı şeylere sınıftaki bi arkadaşım sağ öndeki kızı beğenmiş twitter'ını ve instagramını bulmuş çoktan konuşmaya başlamıştı bilmiyordum ki o zaman, ilerde o kızın hayatımın aşkı olacağını ondan bu hikayede 'G' olarak bahsedeceğim isim vermek istemediğim için değil ona hala anlatmadığım şeyleri olurda burda okuyunca öğrenmesin diye :)
G ile zaman ilerledikçe samimileşiyor ve ona karşı birşeyler hissetmeye başlıyordum, tabiki o anı yaşadığımdan sınıftaki çocuğun ona yazdığını unutup gitmiştim ve zaman ilerledikçe ona daha fazla ilgi duyuyor adeta dünyamın merkezine oturtuyordum bundaki etkilerden biri de G nin güzel bir kız olmasının yanında oturup kalkmasını bilip nerde ne söyleyip söylemeyeceğini çok iyi bilmesinden kaynaklanıyor olabilirdi çünkü güzellik herşeyi çözmüyordu maalesef .
Artık sınıftaki çocuktan da G ile ilgili birşeyler duymuyordum ve bu beni mutlu ediyordu onunla o kadar iyi vakit geçiriyorduk ki zamanın nasıl geçtiğinden haberim olmuyordu daha önce kimseye karşı böyle olmamıştım ONYEDİ'ydim ben etrafımda çok kız vardı hiçbirine bu benim kadınım dememiştim.
Yavaş yavaş cesaretimi topluyor ona açılmak istiyordum belkide ona olan ilgimi o da farkediyordur ama ben aştan aptal olmuş durumda olduğum için hiçbir şey umrumda değildi okuldan tanıdığım arkadaşımın gazıyla da G yi bi kenara çağırıp ona ilgi duyduğumu söylemiştim ve bana cevabı 'şok oldum puanda hiç beklemiyordum ve şok olmayı hiç sevmem' olmuştu.
Beklediğim cevap bu değildi ve sanki dünyam başıma yıkılmıştı ama vazgeçmek yoktu kolay bulmadım kolay kaybedemezdim çünkü ben onyediydim pes etmek ruhumda yoktu akşam olunca eve gidip twitter'dan ona istek atmıştım ve aradan 2-3 dk geçmeden kabul etmişti ve bu beni adeta havalara uçurmuştu hemen üstüne ergence bi twit 'bu anı kadar çok bekledim ki tarifi yok ' öff ne havalı be dimi :) ama ergence bi twitti silmeye kalkmıştım ve o anda bir beğeni G di bu umutlarım artıyor oda bana karşılık twitler atıyor 'aman bize nasip olur inşallah boyuna posuna maaşallah , aşk dedikleri böyleymiş' gibi.. bi süre twitter dan konuşuyorduk çok mutluydum istediğimi ve hak ettiğimi düşündüğüm şeye sonunda sahip olabilecektim ama ertesi güne kadar daha önce de bahsettiğim çocuğun bana olan tavırlarını görene kadar selam sabah yok yüzüme öfke ile bakışlar belli ki birşeyler olmuştu ama benim haberim yoktu G den kaynaklanacağını düşünmemiştim bile öğle yemeğinde o çocuk en yakın arkadaşımı çağırıp yemek yiyelim dedi onyedi de gelsin dedi bizim çocuk ama karşı taraf dediki gelmesin o biz özel konuşucağız, tamam dedim eyvallah yemek bitti toplandık dedimki bizimkine anlat bakalım neymiş derdi senin G ile konuştuğunu öğrenmiş 'adamlık mı yaptığı benim sevdiğim kıza yazıp onunla sevgili olma çabaları ' demiş o an kıpkırmızı olmuştum karakterimden ödün mü vermeliydim yoksa ben onyediyim diyip hayalime (G'ye) bu kadar yaklaşmışken vazmıgeçmeliydim o gün benim için bitmedi bütün gece düşünmüştüm küllük ağzı beraber dolmuştu adamlığımdan ödün veremezdim çünkü bu ben değildim yapamazdım olmazdı sonra G ye yazıp telefon numarasını istemiştim whatsappdan ona bir mesaj atıp 'artık sana G demek istemiyorum' dedim bir haftadır konuştuğum kıza böyle bişe yazmak istemezdim ve o kız benim hayatımın aşkıydı çünkü daha birbirimizi tanımaya çalışıyorduk o aptalca burcun ne , en sevdiğin renk, en sevdiğin yemek sorularını bile sormamıştık birbirimize yazdığım mesajdaki amaç herşey olup bitsin bi sonuç çıksın ki yoluma devam edebileyim ama ondan gelen cevap canımı daha da çok acıtmıştı 'biz daha yeni tanışıyoruz ve ben seni daha arkadaşım olarak görüyorum bu çok erken' demişti ona diyemedim ki senden, aşkımdan vazgeçiyorum karakterimden adamlığımdan ödün vermedim ama güzel günlere veda ediyorum, diyemedim.
Sabaha kadar uyku tutmamıştı yaptığım şey iyimiydi yoksa kötümüydü bilememiştim sadece artık köşeme çekilmeye başlamıştım.
Ertesi gün onu heryerden engellemiştim sinirden değil görüpte aklıma gelmesin diye o an aklımda sürekli tekrarlanan bi cümle vardı 'bazı aşklar vedayı hakeder' ben hiç hak etmemiştim be çok sevmiştim sadece göz göze bile gelemiyordum ruh gibiydim etrafımdakiler de farkındaydı bilmiyorlardı sadece adamlık yaptığım o şerefyoksunlarını sevindirmiştim ama bana çok iyi bir tecrübe kazandırmıştı level atlamıştım adeta :)
Devamını paylaşacağım lütfen beklemede kalınnn :)