3.BÖLÜM "ESRARENGİZ ADAM "

19 5 0
                                    


       İnsan bazen kilitlenir ve konuşamaz . Bu durumda zaten öyle olmuştu. Evet bu salak aynen bunu sormuştu. Şimdi ben buna ne diyeceğim üstelik adını bile bilmiyorken. Şuan karşımda gece karası gözleriyle kuzenim benden cevap bekliyor.

   "Hadi ama küçük kedi senden bir cevap bekliyorum ,soru çok mu zor ?" dedi bizim salak. Tam konuşmaya hazırlanıyordum ki teyzem benden önce davranıp onu susturmuştu. "Yamaç kızla uğraşmayı kes o senin kuzenin ve haftaya ikinizi de güzel bir sürpriz bekliyor!" Teyzem o kadar heyecanlı anlatmıştı ki onu ilk kez böyle görüyordum. Sırf bu pislik daha fazla konuşmasın diye hemen söze atladım.

     "Teyze neymiş bu sürpriz? "dedim.  Bizim salak boş durur mu hemen konuşmaya başladı. "Ne oldu kedicik çok mu merak ettin?" Onun böyle konuşması sinirlerimi bozmaya başladı , sanırım teyzem olmasa üstüne atlayabilirdim .

       Benim cevap vermeme gerek kalmadan kapının zili çaldı. Teyzem ben bakarım deyip yanımızdan ayrıldı. Kapıdan girenler her kimse çok gürültülü insanlar çünkü fazlasıyla ses var.  Kapıdan benim yaşlarımda 2 tane genç girdi ve girdiği gibi uyuz kuzenle tokalaştılar .

      Teyzem benim uzaylı görmüş masum köylü gibi baktığımı fark edince tanıştırma gereği duydu. Uzun boylu , siyah saçlı  ve mavi gözleri ile çok cool bir havası vardı . Teyzem onu göstererek "Kızım bu Demir Yamaç'ın arkadaşı ."dedi . Yanındaki diğer ve hepsinden uzun olan ama o kadar da uzun olmayan kumral ve kahverengi gözlü çocuğu gösterip "Bu da Doğan o da Yamaç'ın en yakın arkadaşı ."dedi.  Teyzem bu sefer beni onlara gösterip "Bu da Derin çocuklar Yamaç'ın kuzeni ."dedi. Onlara bakıp gülümsedim ve teker teker tokalaştık. 

      Doğan  dememesi gereken bir şey söyledi ve beni fazlasıyla utandırdı, zaten normalde de çok utangacımdır ."Ooooo Yamaç artık ben bu evden çıkmam oğlum sen neden daha önce bizi tanıştırmadın?"deyip yanıma doğru geldi . Ben sadece gülümsüyordum çünkü Doğan 'ın bu sözleri ile çapkın olduğunu anladım. Normal zamanlarda fazlasıyla tepki verirdim lakin Doğan'ın sözü beni incitmemişti . Sanki uzun zamandır benim arkadaşımmış gibi .

         Yanıma gelip kolunu omzuna attı ama ben hiç bir şekilde iğrenmedim veyahut korkmadım  , aksine o kollarda  fazlasıyla  huzur buldum .

          Yamaç ani bir sinirle Doğan'ı kenara itti ,  hemen ardından Demir gelip Yamaç'ın üstüne atladı ve onu tutup mutfak olduğunu tahmin ettiğim yere götürdü. Yamaç'a ne olmuştu böyle!

       Doğan'ın yanına gidip " İyi misin?" dedim . Doğan ise sanki demin kenara itilen o değilmiş gibi gülüyordu.

        "Hayır Derin ben Yamaç'a alışkınım yalnız yapmaması gereken bir şey yaptı hem  bunun için şu an pişmandır zaten bırakalım da kendini yesin."dedi ama ben hiçbir şey anlamadım . Onu boşverip teyzem in yanına gittim , teyzem de zaten temizlik malzemelerini hazırlıyordu. "Teyze artık başlayalım en iyisi ."dedim ve banyodan başlayıp bütün evi sildim ve evet bütün evi 4 saatte bitirmiştim .

     Kuzen ve arkadaşları çoktan evden çıkmışlardı .-Doğan'ı her ne kadar sürükleyerek çıkardılarsa-  Teyzem ile vedalaşarak durağa doğru yürüdüm . Sokakları resmen sallayarak geçiyordum ta ki ayak sesleri duyana kadar . Yine başlıyoruz!

         Ayak sesleri bu sefer  hızlanmaya başladı ve bende koşmaya başladım. Sokağın başında siyah filtreli bir araç duruyordu ve hemen duyduğum  kahkaha sesleri ile olduğum yerde kalakaldım zaten sonrası karanlıktı.  

      Yazardan

      Onun  olmalı, ona başkası dokunmamalı, onu kimse ondan almamalı yoksa onların sonu olurdu! Kızı kendisi  için  çoktan damgalamıştı .

     
     "Abi bizimkiler  kızı getiriyor , buraya mı getirelim yoksa depoya mı ?dedi ona yakın ve aynı zamanda kardeşi olarak gördüğü, beraber yetiştirme yurdundan kaçtığı ve şu zamana kadar birbirlerine baktıkları canyoldaşı ...

 
       "Depoya götürün kız buraya tekrar gelmemeli yoksa bütün planlar alt üst olur."

       Çok endişeleniyordu, korkuyordu seviyordu kız da biliyordu peki neden hatırlamıyordu. Ne olmuştu?

       Adam gergindi , 1 yıl sonra kızı  tekrar görüyordu . Ne yapmalıydı? Kendisini hatırlatmalı mıydı?  Adam bu sıkıntılı düşünceler içinde burun kemerini sıktı . Şimdi uzun zamandır hayallerinde büyüttüğü kızı görmeye gidiyordu, içi içine sığmıyordu .










Merhaba arkadaşlar biliyorum uzun zaman oldu bunun için özür dilerim .

Sizce adam kimdi ? Derin'den ne istiyordu ?

 
1 yıl önce ne oldu ?

Yamaç ve arkadaşlarını nasıl buldunuz?

Bu sefer biraz hakim bakış açısı ile yazdım nasıl buldunuz?

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM !!!

     

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin