Gizli Numara

3 1 0
                                    


Sabah saat 7.30'da okul mu olur yav?
En sonunda bir şekilde uyandım. Bir dakika bugün Cumartesi ben niye 7.30'da uyandım ki?

Telefonum titreyince bir an yataktan sıçradım.

05**: Sevdim seni bir kere başkasını sevemem.

05**: Selam Naber Nasılsın Nassın gı

Sude: ?

Sude : Yanlış oldu herhalde.

05**: Yoo

05**: Doğru

05**: Kişiye yazdım ve sende seçilmiş bir kızsın.

Sude: İsmin ne?

05**: Seni seven.

Sude: İsmin ne dedim!

05**: İşte ismim seni seven.

Sude: Kardeşim işine git.

Sude, 05** numaralı kişiyi engelledi.

İki gün boyunca sadece uyudum. Sadece
Sabah saat 6.30'da kalkıp hazırlanmaya başladım. Ve en sonunda hazırlanıp evden çıktım.

Bizim bir grubumuz vardı. Selen, Alp, Enes ve bendim. Benim en yakınım Enes'dir. Selen ile de Alp. Çünkü ben Enes ile ortaokul dan beri çok yakınız.

Okula girdiğim gibi Alp, Selen ile birlikte birşeyler yapıyor. Enes'de beni bekliyordu. Hemen Enes'in yanına gidip sarılacaktım ki yanında bir kız ile olduğunu ve kahkaha attığını duyunca tebessümüm düştü.

Onların konuşmasını bozmamak için boş bir banka oturdum. Ve öğrencileri izlemeye başladım. Yanıma bir çocuk oturdu. Bir an irkilsem de pek belli etmedim. Ve bu çocuğun Ali olduğunu gördüm.

"Seni de mi sattılar?"Diye sordu. Ama ben ona sinirle "o beni asla satmaz!" Dedim.

Arkadan "ne oluyor lan sana!" Diye bir ses işittim. Ve Ali'ye yumruğunu geçirdi. O kişi ise Enes! Yaşa ve koçum. "Kim kimi satıyor kardeş!".

Zil çalınca içeri girmek zorunda kaldık. Enes benim yanıma gelip "Sude şey ee ben Melis ile sevgiliyim." Dedi. Ve ben o an şoka girdim. "Yani bizimle birlikte olmamızı istemiyor.

"Hayır hayır istiyor. Ama..." Ayağa kalkarak "ben devamını getiriyim. İstemiyor! Peki sana sevgilin ile mutluluklar".

Ağlayarak Selen ve Alp'in yanına gittim. İkisi de beni görünce beni masaya oturtturup pür dikkat bana bakmaya başladılar. Bende tüm olanları anlattım.

Alp"yani o sıçmık seni sattı hemde bir kız yüzünden abi bu nasıl olur. Biz konuşmaya gidiyoruz. Selen sen bekle biz bi Enes ile konuşup gelelim."Selen onaylayıcı bakışlarını bize yollayınca bizde Enes'in yanına yol aldık.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşığım Sana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin