- Здравей, скъпа! Как си? Изглеждаш ми много уморена! Да не си била на парти?
Щеше ми се...
- Добре съм си! Ти как си?
- Аз също! Закусвала ли си? Нося ти нещо за хапване.
- Мерси мамо! Влез!
- Ехаа, много е хубаво тук! И мерише на бебе!
- Даа, нали! Колко време ще останете тук?
- Оо, след час трябва да тръгваме! Но ти обещавам, че друг път ще се видим за много по дълго!
- Супер!
Благодаря ти, Боже! Дано Кейл да е пораснал до тогава!
- Мила, беше ми много приятно да се видим, но трябва да тръгвам!
- Добре, мамо! До скоро!
Изпратих я, помага ѝ и затворих вратата. Кейл благодаря ти и на теб, че не се обади...
Минаха няколко седмици, още не си доспивах. Но най накрая реших да излезем на разходка. Той беше направил месец и смятам, че няма да има проблем ако излезем. Сложих си шапка и слънчеви очила, облякох си свободна рокля. Облякох и Кейл и го сложих в количката, заедно с всичко необходимо.
Реших да отидем първо до сладкарницата, да видя какво е положението там. Скоро не бях ходила там, щом стигнах видях колко са заети всички. Беше препълнено, хора се редяха на опашки. Не мога да повярвам как се разрастнахме толкова бързо! Мисля да отворя още някъде такава сладкарница. Вече знам как ще се казва.
В обедната почивка събрах всички в кабинета ми.
- Хора, какво мислите да отворя още една сладкарница?
-Страхотно! - всички възкликнаха положително.
- Името ще е К&К!
-Якоо!
- Да, сега трябва да избера помещение, ще оправя всичко, и ще ви събера когато реша!
-Добре, чао Джес!
-Чаоо!
- Кейл, какво ще правим? Един ден ти ще си шеф на тази верига! Ще бъдеш най-добрият!
Такам харесах си, на 2 етажа е пак, само че този път ще бъде нещо по различно. Може да има бар или нещо за малки деца. Ще го реша. И парите са му добри. Мисля там да пратя Анджела, да държи нещата под контрол. По спокойно ми е с нея. Оговорих си среща със собственика. След час и половина трябва да дойде.
Тъкмо нахрани бебчо и той заспа и човекът дойде.
- Здравейте, вие сте Г-жа..?
- Само Джесика, а вие сте?
- Колин - подаде ръка.
- Ще мога ли да купя това помещение?
- Разбира се, само трябва да подпишете тези документи, а парите може на тази банкова сметка или в брой?
- В брой.
- Добре, подпишете ето тук.
- Така, готово. Ето и парите.
- Благодаря, да ви е честито!
- Мерси!
- Лек ден!
- На вас също!
Успях да направя това, трябва да оправя декора и всичко останало, но мисля да се доверя на стила на Анджела.
- Ало, Анджи ела до горе за малко!
- Какво има?
- Имам една оферта за теб, не приемам откази! Искам да станеш заместник шеф на тази верига. Имам ти прекалено много доверие и мисля, че ще се справиш. Купих ново помещение. Ще ти дам кредитна карта, за да обазведеш изцяло по твой стил, само менюто ще бъде същото. Оставям те ти да наемеш хората също. Вярвам, че ще се справиш!
- О, боже! Благодаря ти, много! Не мога да повярвам!!!
Дойде и ми прегърна, направо ме смачка! Виждах радостта в очите ѝ. Дадох и картата.
- Трябва да го отпразнуваме!
- Така е!
Беше много весела! Напусна кабинета ми, и я видях как се хвали на всички. Беше много сладка.
YOU ARE READING
Me & You
FanfictionЖивота на Джесика се променя коренно след срещата ѝ с новия я пасторг и неговия син и дъщеря. Петимата заживяват заедно, като майка ѝ се омъжва за този човек. Какво ще се случи с Джес? Ще живее ли добре? Ще я тормозят ли? Ще я защитават ли? Останете...