Artık istediğim şey olmuştu hayalimdeki eve sonunda kavuşmuştum.Huzurlu bi yerde sessiz sakin bi yaşam isterdim hep.Tek başıma yaşayabileceğim denize yakın sakin yeşillikler içinde bahçesi olan bi ev.Ve sonunda o eve kavuşmuştum.Artık sadece ben vardım.Yalnız yaşıyodum ve burası bana çok iyi gelecek inanıyorum.Çünkü burası gerçekten çok huzur dolu bi yer.Çok fazla insan yok.Bi kaç km ilerde sahil var.Burası gerçekten harika bi yer.Çok fazla evde yok burda.Sadece bi kaç tane.En yakını bi kaç km ilerde benim karşımda.Ben buraya taşınalı bi kaç gün olmuştu ve biz henüz karşılaşmamıştık.Evi aldığım emlakçı ordada tıpkı benim gibi yalnız yaşayan birisi olduğunu fakat tanımadığını söyledi.Neyse tanışırız bi ara.Şimdi en çok istediğim ve sevdiğim şeyi yapıcaktım.Kahvemi alıp bahçeye oturup bu huzurun ve sessizliğin tadını çıkarıcaktım.
Dediğimi yaptım ve kahvemide alıp bahçeye geçtim.Burası gerçekten huzuru arayanlar için muhteşem bi yer.Tam kahvemden ilk yudumumu alıcaktımki bi ses geldi.Arkamı döndüğümde kimseyi göremedim.Biraz korkmuştum açıkcası.
"Kim var orda?"
Karşılık gelmemişti.Tekrarladım.
"Kim var ordaa?" Sesim bu defa daha endişeli çıkmıştı.
"Afedersin seni korkuttum galiba amacım korkutmak değildi sadece yeni komşumla tanışmak istedim."
"Ah merhaba evet biraz korktum açıkcası ama sorun değil."
"Peki.Öncelikle hoşgeldin umarım burayı beğenmişsindir."
"Evet burası harika bi yer çok huzur verici."
"Burayı beğenmene sevindim.3 yıldır burda yaşıyorum ve inan bi kez olsun bile burdan taşınmayı düşünmedim.Buranın sakinliği bu deniz yeşillikler her şey bana huzur veriyo burdaki."
"Evet banada.Ayakta kaldık oturalım istersen."
"Tabi olur."
"Ben kahve içiyodum sende alırmısın?"
"Eğer sana zahmet olmıycaksa olabilir."
"Peki 5 dk ya geliyorum."
...
"Kahvelerimiz geldi."
"Teşekkür ederim.Bu arada ismimi söylemeyi unuttum.Ben Aras."
"Bende Güneş memnun oldum."
"Bende memnun oldum.Biraz kendinden bahsetsene böylece birbirimizi tanımış oluruz."
"Peki.İsmim Güneş.İzmir'liyim.26 yaşındayım.Hmm başka ne anlatıyım.Sen merak ettiklerini sor ben cevaplıyım."
"Olur.Ne iş yapıyosun yani çalışıyomusun?"
"Evet.Şehir merkezinde bi moda tasarım atolyem var.5 yıldır onun başındayım.Kız kardeşimde moda tasarımı okudu ve 3 yıldır onunla beraber işletiyoduk fakat ben çok bunaldım ve biraz uzaklaşmaya ihtiyacım olduğunu düşündüm.Öykü de işlerini halledebileceğini söyleyince bende biraz uzaklaşmak istedim ve bu muazzam evi aldım.Ama Öykü ye burdanda yardımcı olmaya çalışıcam.Mesela burda çizimler yapabilirim."
"Bu çok iyi bi fikir. Ayrıca harika bi işin var kardeşinin sana yardımcı olmasıda çok iyi olmuş biraz kafanı dinlersin burası kafa dinlemek için gerçekten harika bi yer.Hem eğer kardeşinin yardıma ihtiyacı olursa yanına gidip ona yardımcı olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSAL'DA AŞK...
RomanceSADECE HUZUR İSTİYODUM BİRAZ HUZUR.. ARADIĞIM HUZURU ONDA BULDUM...