Това беше върха на черешата! Как ще му обясним сега?! Аз се паникьосах и погледнах уплашено към Крис.
- Татко има работа в града и сега няма да може, може би по натам!
Добре, че се намеси.
- Супер! Но поне ще идваш, нали?
- Разбира се!
- Хайде да тръгваме, Кейл! Татко и без това има работа!
- Добре!
- Хайде, скъпи! Качвай се в колата!
Той послушно се качи, Хера и тя. Крис ми подаде листче с номера си, когато има нужда да му се обадим. И така се кчихме и потеглихме..
Вечерта късно пристигнахме, понеже се отбихме да хапнем. Само се прибрахме, изкъпах е се и заспахме.
На следващия ден излязохме в парка, времето беше много слънчево, Кейл си намери нови приятелчета, оказа се че ще бъдат в един клас. Имаше и едно много срамежливо момиченце, казваше се Оливия. Седях и наблюдавах от една пейка как Кейл къса цветя и ѝ ги подарява. Тя се засмя, след това той я покани да си играят в парка.
Станаха си много добри приятели, оказа се че майка ѝ работи в една от сладкарниците ни. Момиченцето беше с 2 години по мъничка от Кейл, бяха много сладки заедно. Всеки ден си играеха, Олив идваше в нас, спеше при мен играеха си, докато майка и си имаше работа, тя беше болна от рак. И ходеше по болници. Баща ѝ я е напуснал като бебе, и жената се е справяла сама като мен.
Дойде денят за 1вия учебен ден. Майката на Олив почина в болницата. Малката много се разтрои и се затвори в себе си. Грижите за нея се прехвърлиха на мен. Радвам се че не я взеха в някой дом.
Трябваше да се обадя на Крис, да дойде, ако иска де. Да присъства на този ден.
- Ало, Крис?
- Коя си ти? Защо звъниш на мъжа ми?
Стана ми пределно ясно, не исках да се занимавам изобщо. Просто затворих телефона и повече не опитах да му се обадя. По късно ми звъня, но не си направих труда и да вдигна. Облякох двете си съкровища и тръгнахме към училището.
Всичко мина по реда си, след това отново се разходихме в парка и така.
Ежедневието ми беше много еднообразно в последния месец. Оставях Кейл в училище с Олив обикаляхме по магазините да и накупим дрешки, мебели, ходихме в парка и така. Честно казано нищо ново.
Излизах по малко с приятелки, много рядко стъпвах на работа, но не трябваше, повечето неща вършеха Анджи и Джак, на тях проверих грижата като заместник директори на фирмата.
Тъкмо бях оставила Олив да си спи в стаята когато телефона ми извъня. Непознат номер.
- Ало?
- Хей, Джес!
- Крисчън?
- Да, може ли да дойдеш да ми отвориш?
- Един момент!
Затворих телефона, и тръгнах към вратата. Той стоеше пред нея с цялата си прелест и ме гледаше умолително. В двете си ръце държеше сак и куфар.
- Извинявай, че те притеснявам, но може ли да остана? Ще ти разкажа после...
- Влез, дай да ти помогна!
- Няма нужда.
- Остави си нещата в стаята на Кейл може да останеш там, той ще спи при мен.
- Както кажеш.
- След това може да говорим.
Изчакай го да си оправи нещата и седнахме на дивана.
- Какво се е случило?
- Скарах се с Елена..., тя каза че Алекс не е от мен, и дойде уж истинския ѝ баща. Поисках тест за бащинство. Оказа се че е права. Лъгала ме е през всичките тези години. Бях завещал всичко на дъщеря си. Ако знаех по рано...
- Хей, спокойно, имаш къде да останеш, ние сме тук. Кейл много ще се зарадва, може би и Оливия.
- Оливия?!
- Оу да, не съм ти казвала за нея. Майка ѝ почина на скоро, беше моя работничка, но рак я повали. Малката нямаше при кой да остане и понеже се разбираха много добре с Кейл, остана тук.
- Дообрем, ще бъде пълна къща.
- Хаха да.
- Мамоо!
Чу се вик. Бързо станах и се затичах към стаята на Олив. Имаше кошмари. И се стряскаше докато спи.
- Тук съм скъпа! Всичко е наред, мама е тук!
Гушнах я силно и тя мен. Поразсъни се и видя Крис.
- Кой е този чичко?
- Това е.. Ъм..
- Аз съм Крисчън, но може да ми казваш както искаш!
- Ти ли си бащата на Кейл?
- Да!
- Може ли да те наричам и аз татко?
- Разбира се че може!
VOUS LISEZ
Me & You
FanfictionЖивота на Джесика се променя коренно след срещата ѝ с новия я пасторг и неговия син и дъщеря. Петимата заживяват заедно, като майка ѝ се омъжва за този човек. Какво ще се случи с Джес? Ще живее ли добре? Ще я тормозят ли? Ще я защитават ли? Останете...